شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کلاس آموزشی و توجیهی ویژه پاکبانان شهر دالکی با حضور کارشناس بهداشت و محیط حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در شهرداری دالکی برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مهندس ارجمندی در این نشست اظهار داشت:  پاكبانی از مشاغل حوزه خدمات شهری است و در گروه بهداشت و ایمنی قرار دارد؛ رفت و روب، جمع آوری و انتقال زباله، مدیریت پسماند بخصوص پسماندهای عفونی و همچنین هدایت آبهای سطحی از وظایف پاكبانان می باشد..
کد خبر: ۱۳۲۶۰
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: کلاس آموزشی و توجیهی ویژه پاکبانان شهر دالکی با حضور کارشناس بهداشت و محیط حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در شهرداری دالکی برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، مهندس ارجمندی در این نشست اظهار داشت:  پاكبانی از مشاغل حوزه خدمات شهری است و در گروه بهداشت و ایمنی قرار دارد؛ رفت و روب، جمع آوری و انتقال زباله، مدیریت پسماند بخصوص پسماندهای عفونی و همچنین هدایت آبهای سطحی از وظایف پاكبانان می باشد..

\n\n

وی در ادامه اضافه نمود : ارتباط مستقیم پاكبانان زحمتكش با زباله متاسفانه این قشر را در معرض ابتلا به بسیاری از بیماری های خطرناك قرارداده است و این در صورتی است كه اگر آگاهی های لازم در خصوص این بیماری ها داده شود و اقدامات پیش گیرنده رعایت گردد، علاوه بر كاهش ابتلا به انواع بیماریها، تاثیر بسزایی در پیشگیری از بیماریهای واگیر و ارتقای بهداشت جامعه نیز خواهد داشت.

\n\n

ارجمندی با اشاره به اهمیت کار پاکبانان گفت: مقرر شده است که در این کلاسها، مطالبی در خصوص مسائل فردی و ایمنی و همچنین تفکیک صحیح زباله ها ،نحوه کار، چگونگی تعامل با شهروندان و شاخص های اصلی کار و لزوم رعایت کلیه شئونات اجتماعی ارائه شود.

\n\n

مهندس زینب ارجمندی در پایان خاطر نشان کرد ،برگزاری این دوره ها با هدف جلوگیری و کاهش بیماریهای شغلی در پاکبانان و تفکیک و و انتقال بهداشتی زباله عفونی مراکز بهداشتی در آینده ،برای تمامی شهرداری های داوطلب برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر