جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و بیمارستان شهید گنجی به عنوان ادرات فعال ، از سوی امام جمعه برازجان مورد تقدیر قرارگرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، به مناسبت سالگرد اقامه نماز جمعه در تاریخ پنجم مرداد سال 58 به امامت مرحوم آیت اله صالقانی، از مدیران فعال ادارات که در مراسمات، ستاد نماز جمعه برازجان، همکاری و مشارکت داشته اند، در مراسم نماز جمعه مورد تقدیر قرار گرفتند .
کد خبر: ۱۳۲۷۹
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و بیمارستان شهید گنجی به عنوان ادرات فعال ، از سوی امام جمعه برازجان مورد تقدیر قرارگرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، به مناسبت سالگرد اقامه نماز جمعه در تاریخ پنجم مرداد سال 58 به امامت مرحوم آیت اله صالقانی، از مدیران فعال ادارات که در مراسمات، ستاد نماز جمعه برازجان، همکاری و مشارکت داشته اند، در مراسم نماز جمعه مورد تقدیر قرار گرفتند .

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان دکتر علیرضا حاجیونی و ریاست بیمارستان شهید گنجی برازجان دکتر مهرپور مرادی در این مراسم تقدیر شدند .

\n\n

جلال بجلی، مسئول حراست شبکه ، به عنوان نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در این مراسم حضور یافت و هدیه و لوح تقدیر را دریافت نمود.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر