شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان از تخصیص بودجه 18میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای سد باهوش در این شهرستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: اعتبارات شهرستان در سال 92 بالغ بر230 میلیارد ریال بوده اما به‌دلیل عدم تخصیص فقط 30 درصد ازاین اعتبارات جذب شده است.فرماندار تنگستان تصریح کرد: باید روند نظارت بر پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی بیشتر از گذشته شتاب گیرد.وی خاطرنشان کرد: شیوه انجام امور باید به سمت و سویی قرار گیرد که اعتبارات عمرانی شهرستان در چارچوب موافقتنامه هزینه شود.
کد خبر: ۱۳۲۹
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان از تخصیص بودجه 18میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای سد باهوش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: اعتبارات شهرستان در سال 92 بالغ بر230 میلیارد ریال بوده اما به‌دلیل عدم تخصیص فقط 30 درصد ازاین اعتبارات جذب شده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: باید روند نظارت بر پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی بیشتر از گذشته شتاب گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شیوه انجام امور باید به سمت و سویی قرار گیرد که اعتبارات عمرانی شهرستان در چارچوب موافقتنامه هزینه شود.

ترک‌زاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با دقت لازم پروژه‌های عمرانی خود را به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای تصویب در سال جاری ارائه کنند، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌های عمرانی در سال جاری را با مطالعه و با برآورد ریالی دقیق به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای تصویب ارائه کنند.

فرماندار تنگستان از تخصیص 18میلیارد 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای سد باهوش خبر داد و افزود: با پیگیری‌های مجدانه استاندار بوشهر و مساعی پورفاطمی نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و تلاش مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر این مبلغ که از اعتبارات سال گذشته است به سد باهوش اهرم اختصاص داده شد و فرآیند لازم برای جذب اعتبار به پایان رسیده که به‌زودی این پروژه مهم که نقش بسزائی در بخش کشاورزی شهرستان دارد آغاز خواهد شد.

وی از اجرایی نشدن استخر سرپوشیده اهرم انتقاد و خاطر نشان کرد: استخر سر پوشیده شهر اهرم که دوسال مبلغ 4750 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و از طریق  اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در اختیار پیمانکار قرار گرفته است، به دلیل تعلل در پیگیری جدی این موضوع سبب شده تا پیمانکار پروژه پس از دریافت نقدینگی به تعهدات خود عمل نکند و به هر شکل ممکن از طریق ضمانت‌های قانونی خواستار پیگیری موضوع شده‌ایم و موضوع را به نتیجه خواهیم رساند.

پرویز شعبانی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان تنگستان نیز در این جلسه عنوان داشت: جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان به منظور بررسی وضعیت فیزیکی و ریالی پروژه‌های سال 92 تشکیل شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر