يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست شورای سلامت بخش ارم مطرح شد؛
وی، پیرامون انتقال دستگاه رادیو لوژی درمانگاه تنگ ارم به سعد آباد نیز اظهار داشت: مرکز بهداشتی درمانی ارم و سعد آباد از جمله بخش هایی می باشد که مجهز به دستگاه رادیولوژی می باشند و نبود...
کد خبر: ۱۳۳۵۳
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی را ضروری دانست و براین اساس، طرح تحول نظام سلامت کشور تدوین و اجرایی شد و امید است با حل مشکلات و نواقص، روز به روز بر کیفیت اجرای آن افزوده شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا حاجیونی در نشست شورای سلامت بخش ارم افزود: پزشکان درمانگاه تنگ ارم طبق گزارش های رسیده در شیفت کاری خود حضور فعال دارند و در تمامی ساعات شبانه روز، مرکز تنگ ارم بدون پزشک نمی باشد و می توان گفت یکی از مراکز موفق ما در سطح شهرستان در ارائه خدمت به مردم است. 

\n\n

وی، پیرامون انتقال دستگاه رادیو لوژی درمانگاه تنگ ارم به سعد آباد نیز اظهار داشت: مرکز بهداشتی درمانی ارم و سعد آباد از جمله بخش هایی می باشد که مجهز به دستگاه رادیولوژی می باشند و نبود تکنسین رادیولوژی و غیر فعال بودن این دستگاه در بخش ارم باعث انتقال این دستگاه به بخش سعد آباد شد و بعد از تعمیر دستگاه رادیولوژی مرکز سعدآباد، این دستگاه دوباره به مرکز تنگ ارم انتقال می یابد و  امیدواریم در صورت بودن نیروی رادیولوژیست، بخش رادیولوژی نیز در مرکز بهداشتی و درمانی جدید راه اندازی شود .

\n\n

\n\n

دکتر حاجیونی در خصوص جذب پزشک نیز گفت: بخش بهداشت و درمان به تنهایی نمی تواند عهد ه دار جذب و سکونت پزشکان باشد و در اینجا همکاری های بین بخشی و نقش ادارات مختلف بیشتر نمایان می شود که می توانند با ایجاد امکانات رفاهی، در جذب و سکونت پزشکان نقش مهمی را ایفا کنند .

\n\n

وی همچنین در مورد عقرب گزیدگی چند وقت پیش یکی از اهالی بخش که منجر به مرگ وی شد، اظهار داشت: درمان عقرب گزیدگی طی دو مرحله و در فرصت زمانی نیم ساعته انجام می شود و درصورت عدم بهبودی بیمار نیاز به بستری و مراقبت های ویژه دارد و با توجه به نبود متخصص و مرکز ICU در بخش ارم ، درمان آن در مرکز شهرستان انجام می شود و تنها اقدامات اولیه در درمانگاه تنگ ارم صورت می گیرد.

\n\n

دکتر حاجیونی افزود : به محض اطلاع از مرگ نسترن دواری ، جلسه اضطرای با حضور متخص اطفال ، بیهوشی و داخلی در مرکز شهرستان تشکیل شد که هیچ گونه مدارک مستندی که کوتاهی یا سهل انگاری پرسنل در آن باعث مرگ نسترن شود، مشاهده نگردید، به طوری که طبق گفته های متخصص بیهوشی، نسترن تا ساعت ۵ صبح علائم حیاتی خود را بدست آورده بود.

\n\n

\n\n

بخشدار ارم نیز در این نشست، از تمامی دهیاران و شورای های بخش ارم و فعالان محلی و عرصه رسانه که باعث بوجود آمدن چنین نشست هایی تخصصی میباشند، تشکر و قدردانی نمود .

\n\n

مسعود صیادی گفت: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید ، اتحاد و همدلی و آرامش است که اکنون در کشور وجود دارد وان شالله در این بخش نیز شاهد همدلی و همکاری در تمامی زمینه ها باشیم.

\n\n

سرپرست مرکز بهداشتی و درمانی تنگ ارم نیز در این گردهمایی، گزارشی از فعالیت ها و شاخص های بهداشتی بخش ارم ارائه کرد.

\n\n

یعقوب ارمی، افتتاح خانه بهداشت روستای رونی و تنگ درکش ، تجهیز خانه های بهداشت در بخش ارم ، تعمیر ساختمان بهداشت و درمانگاه شهر تنگ ارم را برخی از عملکرد های خود در مرکز بهداشتی تنگ ارم طی یکسال اخیر عنوان کرد و افزود : تمام تلاش خود را نموده ایم تا جهت ارائه خدمات مطلوب، در جهت رضایت شهروندان گام های اساسی برداریم.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، جلسه شورای بهداشتی بخش ارم با حضور بخشدار ارم ، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، سرپرست مرکز بهداشتی و درمانی تنگ ارم ، دهیاران ، و روسای ادارت برگزار گردید.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر