جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم استان بوشهرگفت: مبارزه با شیطان بزرگ و شعار 'مرگ بر آمریکا' هرگز برداشته نمی شود و هیچگاه تعطیل نخواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عیسی راستگو روزسه شنبه در دیدار با اعضای دفتر بسیج دانشجویی شهید بهزادی تنگستان افزود: دسیسه های استکبار خبیث بر سر مردم مظلوم کشورهای اسلامی همچون یمن، عراق، سوریه و برخی کشورهای دیگر همواره می بارد و اینها مصداق حرکت کثیف دست امریکای جنایت کار در صحنه امروز جهان است که بعضا به صورت مستقیم و برخی با کمک های مالی و تسلیحاتی آن به انجام می رسد.
کد خبر: ۱۳۳۵۴
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵

فکرشهر: امام جمعه اهرم استان بوشهرگفت: مبارزه با شیطان بزرگ و شعار 'مرگ بر آمریکا' هرگز برداشته نمی شود و هیچگاه تعطیل نخواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام عیسی راستگو روزسه شنبه در دیدار با اعضای دفتر بسیج دانشجویی شهید بهزادی تنگستان افزود: دسیسه های استکبار خبیث بر سر مردم مظلوم کشورهای اسلامی همچون یمن، عراق، سوریه و برخی کشورهای دیگر همواره می بارد و اینها مصداق حرکت کثیف دست امریکای جنایت کار در صحنه امروز جهان است که بعضا به صورت مستقیم و برخی با کمک های مالی و تسلیحاتی آن به انجام می رسد.

\n\n

وی یادآورشد: ایران عزیز با اتکا و زیر سایه اسلام ناب محمدی (ص) تمام سنگر های علمی را فتح خواهد کرد و بدون شک به یک ابر قدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

\n\n

امام جمعه اهرم افزود: ما اگر بخواهیم موفقیت در کارهایمان مشاهده نماییم، باید با شعار 'ما می توانیم' و اعتماد به نفس بالقوه در صحنه حضور داشته باشیم و زیاده خواهی های استکبار و نظام سلطه در راس آن غده سرطانی اسراییل در طرز تفکر و مسیر حرکتمان ایفاگر هیچ نقشی نباشند.

\n\n

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: موسیقی به اصطلاح محلی مبتذل باتوجه به این که درمجالس لعب و لهو اجرا می شود حرام و در هر زمان و مکانی محکوم است.

\n\n

وی یادآورشد: برخی با این کار می خواهند پرده های تقوی و ایمان در اذهان دانشجویان شکسته شود و تفکرات نابی چون شهید شهریاری و علی محمدی ها ساخته نشود.

\n\n

وی گفت: از تیم مذاکره کننده هسته ای و دولت یازدهم همواره حمایت کرده ام و اگر موضعی در خصوص جشن هسته ای گرفته شد نه بر علیه دولت خدوم بلکه بر علیه افراد انگشت شماری بود که متاسفانه در شهر اهرم و در شب های مقدس و نورانی رمضان که عطر معنویت و نور قرآن سراسر ساعات و لحظه های مردم را پر کرده بود با پهن کردن بساط موسیقی مبتذل به ماه مبارک و مردم توهین کردند.

\n\n

راستگو ادامه داد:بایستی در دانشگاه فضایی باشد تا تشکل های دانشجویی بتوانند آزادانه به فعالیت دینی و انقلابی بپردازند و به بسیجیان دانشجوی تنگستان نیز پیشنهاد می شود در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ابتکار عمل را در دست بگیرند و در موضوعات مختلف به ویژه بحث هسته ای جویای نظرات و دیدگاههای دانشجویان علاقه مند باشند.

\n\n

وی تاکید کرد: باید همت و تلاش دانشجو در مسیر تولید علم و آبادانی کشور معطوف شود و مفید بودن برای انقلاب اسلامی و ایران سربلند در نگاه عالمانه آنها همواره وجود داشته باشد.

\n\n

راستگو افزود: دانشجویان درهر سطح علمی همواره باید به دنبال آرمانخواهی باشند و واقعیت های مثبت را بشناسد و به جامعه عرضه کنند.

\n\n

وی از صدور بیانیه از طیف های مختلف مردم در حمایت از ایشان تشکر کرد و گفت: عده ای انگشت شمار به دنبال کسب پایگاه مردمی بودند و می خواستند فضای شهر اهرم را به نفع خود تغییر دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر