يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۵۴۶
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر یک گنج اقتصادی و فرهنگی برای کشور است و نیاز است که به این استان توجه ویژه شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس جمهور با مردم بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور عنایت ویژه‌ای را به استان بوشهر دارند که از طرف مردم استان از ایشان تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در تاریخ خود حماسه آفریده و مظهر مقاومت و مبارزات ضد استعماری بوده است که برخاسته از فرهنگ اصیل اسلامی است.

امام جمعه بوشهر فرهنگ مردم استان را نشأت گرفته از فرهنگ اسلامی و ولایت‌مداری دانست و تصریح کرد: ولایت مداری کانون رفتارهای مردم استان بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر بر اساس اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند اضافه کرد: مردم استان بوشهر مدافع انقلاب شکوهمند اسلامی هستند.

صفایی بوشهری افزود: استان بوشهر یک گنج اقتصادی و فرهنگی برای کشور است و نیاز است که به این استان توجه ویژه شود.

وی خواستار حل مسئله آب، اتصال به راه‌آهن، اشتغال جوانان، توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، بهبود زیرساخت‌های گردشگری، تحقق فرهنگ ایرانی و اسلامی، توسعه ورزش استان، ایجاد مسکن، حل مشکل کالای ملوانی، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و توسعه اقتصاد دریامحور شد.

وی توسعه و بازسازی مراکز آموزشی استان بوشهر را ضروری دانست و تاکید کرد: این استان هزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: حل مشکل آب استان بوشهر به صورت جدی توسط رئیس جمهور دنبال می‌شود و شاهد کارهای بزرگی هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر