شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۶۱۲
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در قالب نشست رئیس جمهور با ۱۵۰ سرمایه‌گذار بوشهری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه اجرای پروژه امضا شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده عصر جمعه در شورا برنامه‌ریزی استان بوشهر که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، بیان کرد:در دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به این استان ارزش زمان قرارداد پروژه های افتتاحی ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که در شرایط فعالی قطعا رقمی افزون تر است.

وی یادآورشد: بیش از ۹۰ درصد طرحهای افتتاحی صنعت نفت در روز گذشته به دست متخصصان توانمند ایرانی اجرا شده بود در حالی که پیش از انقلاب طرح‌های بسیار کوچکتر نیز باید به دست خارجی‌ها انجام می‌شد.

وی ادامه داد: خط انتقال آب سیراف به جم یکی دیگر از پروژه‌های شاخصی بود که در این سفر افتتاح شد؛ این طرح که ۱۴ سال پیش آغاز شده و متوقف مانده بود با تمرکز دولت سیزدهم در یکسال و چند ماه به بهره برداری رسید.

استاندار بوشهر اظهارکرد: در قالب این پروژه چهل کیلومتر خط انتقال آب با پنج ایستگاه پمپاژ اجرا شده که آب را از سطح دریا به ارتفاع یکهزار و ۷۰۰ متری می‌رساند.

محمدی‌زاده با اشاره به افتتاح ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان بوشهر، گفت: از این شمار عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد در دولت‌های گذشته آغاز شده بود و بیش از ۱۸۰۰ واحد نیز در یکسال اخیر اجرایی و تکمیل شد.

وی افزود: علاوه بر این ۲۵ کیلومتر بزرگراه و چند طرح بندری در استان بوشهر افتتاح و قطعه دالکی به کنار تخته نیز اجرایی شد که برای مردم این استان بسیار ارزشمند است.

استاندار بوشهر یادآورشد: غیر از پروژه‌های افتتاحی، دراین سفر آیت الله رئیسی دیدارهای عمومی و تخصصی خوبی داشت که در نخستین آن با جمع بالایی از مردم بوشهر دیدار کرد.

وی ضمن قدردانی از نهاد ریاست جمهوری و سپاه انصار برای حفظ تامین امنیت این سفر، اظهار کرد: اینکه دولت از بین ۳۱ استان در طول ۱۷ ماه ۲ بار به بوشهر سفر کند و برای شنیدن مشکلات مردم از نزدیک وقت بگذارد بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر