شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانداردشتی استان بوشهر گفت: برای بهبود وضعیت نمای شهری شهر زلزله زده شنبه ( Shonbeh) این شهرستان 30 میلیارد ریال اختصاص یافته است.به گزارش فکرشهر، سید علی هاشمی در جمع مسوولان شهرستان دشتی افزود: سال 92 برای این شهرستان با تلخی هایی مانند حادثه دلخراش زلزله بخش شنبه و طسوج و سیل آغاز شد اما با تدبیر و مدیریت بسیار خوب مسوولان این واقعه تلخ بتدریج به شیرینی های سازندگی و توسعه برای مردم منطقه تبدیل شد.وی اضافه کرد: امروز پس از یکسال شاهد بازسازی واحدهای مسکونی و اماکن دولتی و عمومی در شهر شنبه و 13 روستای این بخش هستیم. 
کد خبر: ۱۳۳۷
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: فرمانداردشتی استان بوشهر گفت: برای بهبود وضعیت نمای شهری شهر زلزله زده شنبه ( Shonbeh) این شهرستان 30 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر، سید علی هاشمی در جمع مسوولان شهرستان دشتی افزود: سال 92 برای این شهرستان با تلخی هایی مانند حادثه دلخراش زلزله بخش شنبه و طسوج و سیل آغاز شد اما با تدبیر و مدیریت بسیار خوب مسوولان این واقعه تلخ بتدریج به شیرینی های سازندگی و توسعه برای مردم منطقه تبدیل شد.

وی اضافه کرد: امروز پس از یکسال شاهد بازسازی واحدهای مسکونی و اماکن دولتی و عمومی در شهر شنبه و 13 روستای این بخش هستیم. 

وی اضافه کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید از همه سلایق و گرایش ها با مدیریت جهادی و عزم ملی استفاده کرد و گام های مهم برای حل مشکلات اقتصادی و رونق و آبادی شهرها و روستاها برداریم.

فرماندار دشتی تاکیدکرد: فرهنگ و اقتصاد از دغدغه ها و نگرانی های بسیار مهم مقام عظمای ولایت است و باید با مدیرت جهادی، اتحاد و همبستگی و استفاده از دانش بومی و ملی درجهت تحقق این منویات حرکت کنیم.

هاشمی به موفقیت های دولت تدبیر و امید در سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: دولت در فرصت بسیار کوتاه در سیاست خارجی موفقیت خوبی داشته است که امیدواریم در آینده نیز گام های بسیار خوبی برای سربلندی و عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی برداشته شود و شاهد پیشرفت ها و رونق اقتصادی و فرهنگی باشیم .

فرماندار دشتی با تقدیر از زحمات حسین باغداری، محمد حسینی را به عنوان معاون جدید سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی معرفی کرد.

زلزله 6.1 ریشتری بیستم فروردین سال گذشته در بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی 37 کشته برجای گذاشت و باعث آسیب دیدن بیش از سه هزار واحد مسکونی، اماکن عمومی و مذهبی و تاسیسات زیربنایی منطقه شد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر