دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۷۶۹
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تصویب اختصاص نیم درصد از تعهد مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در این استان به امور اجتماعی یکی از نتایج دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به این استان است که تاثیر قابل توجهی بر حوزه ورزش و جوانان می‌گذارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کمال صالح احمدی روز یکشنبه در آیین تجلیل از جوانان برگزیده و دستگاه‌های منتخب اوقات فراغت استان بوشهر اظهار کرد: این نیم درصد، اعتبار قابل توجهی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی این استان است و نشست‌های مشترکی برای تحقق این مصوبه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات خوبی برای توسعه فعالیت‌هایی ورزشی، فرهنگی و اشتغال جوانان به تصویب رسید.

صالح احمدی افزود: ایجاد خانه جوان در مرکز استان و برخی دیگر از شهرستان‌ها خواسته جوانان بوشهری است که در این سفر قول‌های مساعدی برای تحقق این نیاز داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در ارتباط با تحقق تعهد ایجاد اشتغال این استان در حوزه ورزش و جوانان گفت: این اداره کل متعهد به ایجاد ۲۰۰ شغل غیر دولتی برای جوانان این استان تا پایان امسال شده بود که این امر تا دی ماه به طور کامل محقق و در سامانه رصد نیز به ثبت رسید.

وی با اشاره به افتتاح ۱۶ پروژه ورزشی استان بوشهر در این دور از سفر استانی رئیس جمهور گفت: این پروژه‌ها در میان جامعه جوان بویژه در روستاها ایجاد شور و نشاط می‌کند.

صالح احمدی پیش بینی کرد: ۱۵ نفر از ورزشکاران این استان در المپیک ۲۰۲۴ پاریش و مسابقات ژاپن به روی سکو بروند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: در همان روزهایی که اغتشاشگران به پرچم کشور کم لطفی می‌کردند فاطمه منوچهری ورزشکار بوشهری در مسابقات استرالیا به روی سکو رفت و پرچم را در آغوش گرفت که این صحنه جهانی شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در ادامه این آیین با بیان اینکه مهمترین امکانات هر فرد ظرفیت روحی او برای رشد و پیشرفت است، گفت: وظیفه اصلی این معاونت کمک به توانمند سازی جوانان است که در این راستا علاوه بر آموزش اتصال جوانان تولید کننده به بازار و ساده سازی ازدواج نیز دنبال می‌شود.

یاسر جمالی ادامه داد: یکی از وظایف معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان کمک به بهبود کیفیت زندگی جوانان است که با وجود همه سختی‌ها برای هماهنگی میان دستگاه‌ها در این زمینه تلاش می‌شود.

در پایان این آیین که به مناسبت روز جوان برپا شده بود، ادارات کل‌ فنی و حرفه‌ای و فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه امام صادق (ع) و جمعیت هلال احمر استان بوشهر به عنوان دستگاه‌های برتر این استان در زمینه اوقات فراغت معرفی شدند.

در این مراسم از فاطمه میرزایی در حوزه ادبیات، علیرضا افشار در دانش بنیانی، کامران رحیمی فیلم، محمد شادور بخش قرآن، ساسان نوذری موسیقی، حامد منفرد کارآفرینی و علیرضا بخت ورزش، مصطفی ساعدی خادم اهل بیت، رقیه رستم‌جبری معلول دارای توانایی‌ خاص، سیدرضا موسوی فعال اجتماعی و حسن احمدی کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی به عنوان جوانان برگزیده استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر