يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه هم اندیشی با تعزیرات با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان،ریاست اداره تعزیرات حکومتی ،کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای و کارشناس نظارت بر مواد غذایی در محل سرپرستی شبکه برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر علیرضا حاجیونی در این نشست گفت: به اهمیت ارتقاء شاخصهای بهداشتی در توسعه پایدار یک جامعه اشاره نمود و به نقش ویژه همکاری بین تعزیرات وبهداشت در راستای پیشبرد اهداف حوزه سلامت تاکید کرد .
کد خبر: ۱۳۳۸۴
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: جلسه هم اندیشی با تعزیرات با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان،ریاست اداره تعزیرات حکومتی ،کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای و کارشناس نظارت بر مواد غذایی در محل سرپرستی شبکه برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر علیرضا حاجیونی در این نشست گفت: به اهمیت ارتقاء شاخصهای بهداشتی در توسعه پایدار یک جامعه اشاره نمود و به نقش ویژه همکاری بین تعزیرات وبهداشت در راستای پیشبرد اهداف حوزه سلامت تاکید کرد .

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان همچنین از تعزیرات، به عنوان یکی از ابزارهای پشتوانه ای شبکه بهداشت و درمان نام برد.

\n\n

\n\n

در ادامه جلسه، کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان ضمن بررسی روند همکاری تعزیرات وشبکه بهداشت ، خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده های بهداشتی واعلام نتایج به شبکه شد.

\n\n

کارشناس مواد غذایی ستاد شبکه نیز در خصوص موارد تخلف کارخانجات تولیدی تحت پوشش وروند پیگیریها توضیحاتی ارائه نمود . 

\n\n

شکرانی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان نیز، در خصوص تصیحیح فر مهای ارسالی و نحوه رسیدگی وصدور رای ، توضیحات خود را ارائه نمود . 

\n\n

در پایان جلسه مقرر شد نتایج رسیدگی ها بصورت ماهانه به شبکه ارجاع داده شود وآموزشهای لازم به همکاران جهت ثبت در پرونده ها داده شود . 

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر