يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شیلات گناوه گفت: با اتمام طرح دریابست و همزمان با آزادسازی فصل صید میگو 243 فروند شناور صیادی شامل قایق و موتورلنج به دریا رفته و فعالیت خود را با صید ماهی و میگو آغاز کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی ابراهیمی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این طرح که بمنظور حفظ ذخایر دریایی بخصوص میگو در استات بوشهر از 15 تیرماه آغاز و قرار بود تا یک ماه ادامه یابد، تغییر و زودتر از مهلت تعیین شده در پنجم مرداد پایان یافت.
کد خبر: ۱۳۳۹۸
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: رییس شیلات گناوه گفت: با اتمام طرح دریابست و همزمان با آزادسازی فصل صید میگو 243 فروند شناور صیادی شامل قایق و موتورلنج به دریا رفته و فعالیت خود را با صید ماهی و میگو آغاز کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی ابراهیمی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این طرح که بمنظور حفظ ذخایر دریایی بخصوص میگو در استات بوشهر از 15 تیرماه آغاز و قرار بود تا یک ماه ادامه یابد، تغییر و زودتر از مهلت تعیین شده در پنجم مرداد پایان یافت.

\n\n

وی از بهره برداران و صیادانی که در مدت اجرای طرح دریابست صبروحوصله خرج دادند و با شیلات همکاری کردند، قدردانی کرد و گفت: صیادان با این قدام نقش مهمی در توسعه پایدار و استمرار صنعت صید وصیادی ایفا کردند. 

\n\n

رییس شیلات گناوه بیان کرد: دراین مدت عده ای مغرض و صیادنما در فضاهای مجازی باهدف بروز تنش درجامعه اقدام به شایعه پراکنی کردند که با هوشیاری و همکاری صیادان صدیق و متعهد نتوانستند به امیال خود دست یابند. 

\n\n

ابراهیمی گفت: صید میگو برای قایق های صیادی از پنجم مرداد و موتورلنج ها از هفتم مرداد جاری آغاز شده است. 

\n\n

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر