شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل زندانهای استان بوشهر گفت: کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان بوشهرهمواره به عنوان یکی از مهمترین سیاست های این اداره کل در سطح استان است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمید رضا حیدری در آئین تودیع و معارفه رئیس زندان شهرستان دشتی از زحمات مسعود رحیمی تقدیر کرد واظهار داشت: به حمد الله با تلاشهای رئیس سابق زندان شهرستان دشتی این زندان به عنوان یکی از پاک ترین زندانهای استان شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۴
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: مدیر کل زندانهای استان بوشهر گفت: کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان بوشهرهمواره به عنوان یکی از مهمترین سیاست های این اداره کل در سطح استان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمید رضا حیدری در آئین تودیع و معارفه رئیس زندان شهرستان دشتی از زحمات مسعود رحیمی تقدیر کرد واظهار داشت: به حمد الله با تلاشهای رئیس سابق زندان شهرستان دشتی این زندان به عنوان یکی از پاک ترین زندانهای استان شناسایی شده است.

\n\n

وی افزود: یکی از اهداف زندان این است که فردی که در زندان بسر می برد جامعه از بی نظمی آن در امان باشد و داخل زندان بتوانیم بر روی فرد اصلاح تربیتی انجام دهیم و زمانی که در زندان حضور دارد باز توانی برگشت به جامعه را ایجاد کنیم.

\n\n

حیدری بیان کرد: متاسفانه امروز در سطح زندانها شرایط به شکلی است که این رسالت به سختی اجرا می شود و دلیل آن هم تراکم بیش از اندازه زندانیان است که همه برنامه ها تحت تاثیر آن  قرار گرفته است.

\n\n

وی بر ضرورت حمایت همه مسئولین شهرستانی و استانی تاکید کرد و بیان کرد: قانون تکلیف کرده که برخی از جرائم از بقیه جرایمها جدا شود ولی با توجه به فضای کم این امکان برای ما وجود ندارد.

\n\n

حیدری بیان کرد: اگر این کار صورت نگیرد و زندانها توسعه نیابد اصلاح تربیتی به شکل مطلوب انجام نمی گیرد.

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیر کل زندان های استان بوشهر تصریح کرد: سازمان زندانهای استان بوشهر در سال ۹۴ چند سیاست مهم در دستور کار قرار دارد که مهمترین آنها کاهش جمعیت کیفری زندانها است .

\n\n

وی تامین مایحتاج  زندانی را از دیگر برنامه عنوان کرد و گفت: در سطح شهرستان باید انجمن حمایت از زندانیان فعالتر شود تا بتواند خدمات خوبی به زندانی و خانواده آن ارائه شود.

\n\n

حیدری برنامه اصلاحی و تربیتی در راستای باز پروری را از دیگر سیاست های این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر