يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۴۲۶۱
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی طی روز دوشنبه برای نقاط مستعد این استان بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از اواخر وقت امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان علاوه بر پوشش ابر طی ساعت‌هایی وقوع بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: خلیج فارس نیز طی امروز و فردا و همچنین از اواخر وقت چهارشنبه و طی روزهای پنجشنبه و جمعه با وزش بادهای شمال غربی، سواحل استان مواج پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، از امشب همراه با وزش باد، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق، وزش تندباد لحظه‌ای و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‎‌شود.

مساعدی اضافه کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 30 گاهی 34 کیلومتر در ساعت و از امشب در برخی ساعت‌ها 16 تا 48 گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و از امشب در برخی ساعت‌ها 120 تا 210 گاهی تا 270 سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت 04:15، مد اول ساعت 10:45، جزر دوم ساعت 17:50 و مد دوم ساعت 23:20 خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر