شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: ما هم به سهم خود در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباراتی جهت تجهیزات و امکانات زندان دشتی در اولویت قرار خواهیم داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد حسینی در دیدار با مدیرکل امور زندان‌های استان بوشهر اظهار داشت: رحیمی رئیس سابق اداره زندان شهرستان دشتی طی 10 سال خدمت صادقانه انجام دادند و در حادثه دل‌خراش زلزله شنبه همکاری خوبی از خود به خرج دادند و یکی از مدیران کاردان، توانمند و برجسته در حوزه زندان شهرستان بودند.
کد خبر: ۱۳۴۳۰
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: ما هم به سهم خود در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباراتی جهت تجهیزات و امکانات زندان دشتی در اولویت قرار خواهیم داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد حسینی در دیدار با مدیرکل امور زندان‌های استان بوشهر اظهار داشت: رحیمی رئیس سابق اداره زندان شهرستان دشتی طی 10 سال خدمت صادقانه انجام دادند و در حادثه دل‌خراش زلزله شنبه همکاری خوبی از خود به خرج دادند و یکی از مدیران کاردان، توانمند و برجسته در حوزه زندان شهرستان بودند.

\n\n

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی افزود: حضور مستمر در گروه‌های زیرمجموعه شورای تأمین شهرستان از عملکرد مثبت رحیمی بوده و وی دارای مدرک جزا و جرم‌شناسی بود و توانست زندان دشتی را به‌خوبی در چند سال گذشته مدیریت کند و موفق شد مشکلاتی که وجود داشت به حداقل برساند.

\n\n

حسینی خاطرنشان کرد: مدیریت رئیس سابق زندان دشتی باعث شد تا رضایت شورای تأمین و شورای اداری دشتی را کسب کنند زیرا وی دارای اخلاق اسلامی و پایبند به تعهدات بود و به نحو احسن مدیریت کرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی افزود: رسالتی که امروز زندان‌ها در پی‌دارند این است که تهدیدها به فرصت در جامعه تبدیل شود؛ انتظار به‌حق جامعه امروز این است که با اثرگذاری کارهای فرهنگی، بزهکار به جامعه و آغوش گرم خانواده بازگردد.

\n\n

حسینی کارهای فرهنگی، آموزش‌های مستمر و کارهای مذهبی را راز موفقیت یک مدیر عنوان کرد و افزود: مدیر باید از روحیه مذهبی برخوردار و توان فرهنگی و جرم‌شناسی داشته باشد و امیدواریم با مدیریت جدید زندان شاهد ارتقاء وضعیت موجود و شاهد کاهش آمارهای آسیب‌های اجتماعی در محیط زندان باشیم.

\n\n

حسینی اضافه کرد: ما هم به سهم خود در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباراتی جهت تجهیزات و امکانات زندان دشتی در اولویت قرار خواهیم داد.

\n\n

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی گفت: لزوم رعایت حقوق شهروندی و برخورد انسانی و اسلامی با زندانیان یکی از خواسته‌های جامعه اسلامی است.

\n\n

 وی بیان داشت: اصلاح مجرمین و فراهم‌ساختن زمینه بازگشت آن‌ها به جامعه و آغوش گرم خانواده‌های زندانی و پیشگیری از تکرار جرم یکی دیگر از خواسته‌هاست.

\n\n

حسینی یادآور شد: به‌کارگیری روش‌های اصلاحی و شناسایی علل و عوامل بزهکاری در گروه‌های زیرمجموعه شورای تأمین از دیگر خواسته‌های ماست که اداره زندان می‌تواند با افرادی که به‌طور مستقیم و ملموس سروکار دارد خروجی خوبی برای کاهش آسیب‌ها داشته باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر