دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مسائل حاشیه‌ای در برنامه‌های مناسبتی استان بوشهر جایی ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند و شاهد همدلی بسیار خوبی بین مسئولان در سطح استان بوشهر هستیم.\n\nوی با بیان اینکه همدلی بین مردم و مسئولان در سطح استان بوشهر بسیار گسترده است، اضافه کرد: با وجود اختلاف سلیقه که در برخی موارد وجود دارد، مردم همدلی بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف دارند و این موضوع به موفقیت و توسعه و پیشرفت استان کمک زیادی می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۸۷
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مسائل حاشیه‌ای در برنامه‌های مناسبتی استان بوشهر جایی ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری در نشست با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند و شاهد همدلی بسیار خوبی بین مسئولان در سطح استان بوشهر هستیم.

\n\n

وی با بیان اینکه همدلی بین مردم و مسئولان در سطح استان بوشهر بسیار گسترده است، اضافه کرد: با وجود اختلاف سلیقه که در برخی موارد وجود دارد، مردم همدلی بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف دارند و این موضوع به موفقیت و توسعه و پیشرفت استان کمک زیادی می‌کند.

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه اختلاف سلیقه تا جایی که به همدلی و وحدت ضربه وارد نکند، خوب است، ادامه داد: باید زمینه را برای مشارکت و حضور مردم در برنامه‌هایی که راغب به برگزاری آن هستند را فراهم سازیم.

\n\n

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف، افزود: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نقش بسیار مهمی در ایجاد هماهنگی برگزاری برنامه‌های مختلف دارند.

\n\n

سالاری با اشاره با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، بیان کرد: حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین یکی از مهمترین اعتقادات مردم است و در این راستا شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی همچنین به حضور گسترده مردم در برنامه‌هایی دهه مبارک فجر و دیگر مراسمات و برنامه‌های دینی و مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف تحقق انقلاب اسلامی بود و مردم در دهه فجر به صورت مستمر بر این موضوع تاکید می‌کنند.

\n\n

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش همه دستگاه‌های اجرای برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم استان تاکید کرد و افزود: در برنامه‌هایی که در مناسبت‌های مختلف در استان بوشهر برگزار شده، هیچ‌گونه حاشیه‌ای را شاهد نبوده‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر