شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه ماهیانه واحد بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، کارشناسان ستادی شبکه ، کاردانان و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر علیرضا حاجیونی گفت: بازرسان بهداشت محیط باید با جدیت و پیگیریهای لازم برای ایجاد محیطی سالم و ایمن در جامعه خود باید تلاش کنند.
کد خبر: ۱۳۵۰۸
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: جلسه ماهیانه واحد بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، کارشناسان ستادی شبکه ، کاردانان و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر علیرضا حاجیونی گفت: بازرسان بهداشت محیط باید با جدیت و پیگیریهای لازم برای ایجاد محیطی سالم و ایمن در جامعه خود باید تلاش کنند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، همچنین افزود: بازرسان بهداشت محیط به عنوان یک ضابط بهداشتی ،حکم یا تصمیم که صادر می کنند برای مراجع قانونی نیز حجت است ،چونکه  تلاشهای شما ضامن سلامت مردم می باشد و این مهم فاهمیت کار شما را می رساند.  

\n\n

\n\n

در ادامه کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط ستاد شبکه گفت: کروکی مراکز تهیه و توزیع تتحت پوشش در شهر برازجان تا پایان شهریور ماه باید به شبکه ارسال شود.

\n\n

مهندس فاطمه حسینی همچنین از بازرسان بهداشت محیط خواست تا نظارت و بازرسی های خود را بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تحت پوشش خانه های بهداشت بیشتر کنند.

\n\n

وی در خصوص عرضه لبنیات سنتی نیز اظهار داشت که عرضه لبنیات سنتی فقط در محل تولید مجاز می باشد و حق توزیع در مکانهای دیگر را ندارند.

\n\n

در ادامه جلسه، حسینی در خصوص دستگاه تستر تری گلیسرید (روغن موجود در غذا فروشی ها ،پکورا پزی ها و ساندویجی ها مورد سنجش قرار می گیرند.) توضیحات لازم را ارئه کرد. 

\n\n

در پایان جلسه از نیروهای طرحی شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی سرکار خانم مهندس قلی پور و شهبازی تشکر و قدردانی بعمل امد و هدایای به رسم یادبود به انها اهدا گردید. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر