شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۱۳۴
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون) ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی در قالب بیش از ۱۲۰ خانواده در راهدارخانه‌های استان اقامت و از امکانات موجود استفاده کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید طالب لواسانی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مسافران بیشتر به‌ دلیل نقص فنی خودرو یا نبود جا از راهدارخانه‌ها استفاده کرده‌اند و با رفع نقص خودرو یا پیدا کردن جای مناسب، راهدارخانه‌ها را ترک کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت راهدارخانه‌های گناوه، دیلم، بوشهر، جم و تنگستان بیشترین اسکان مسافران نوروزی را داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه راهداران همواره در کنار مردم هستند، افزود: در طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند و همزمان با سراسر کشور در استان شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، همه ۱۶ راهدارخانه استان بصورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به مردم هستند و چنانچه مسافران نوروزی نیاز پیدا کردند می‌توانند از امکانات راهدارخانه‌ها استفاده کنند.

لواسانی همچنین با اشاره به اینکه مرخصی همه راهداران استان لغو و این نیروها با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند یادآورشد: در طرح راهداری نوروزی ۲۰۰ نیرو و ۱۷۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در قالب ۱۰ ایستگاه ثابت و ۳۰ اکیپ گشت سیار مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: همچنین سه ایستگاه پویش همراهان سفر در مجتمع‌های بین راهی منتخب استان فعال است که با برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، مذهبی و توزیع افطاری ساده تلاش دارد رانندگان را به استراحت در حین سفر ترغیب کند تا نوروز کم حادثه‌ای در جاده‌ها پشت سر بگذاریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: اگر رانندگان و مسافران در راه‌ها با مشکل مواجه شدند، می‌توانند با شماره ١۴١ تماس بگیرند، همچنین در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق این تلفن گویا از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر