دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: برای اعزام ورزشکاران جانباز ومعلول این استان به مسابقات کشوری مشهد با مشکل مالی روبرو هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید ابراهیم بحرانی درگفت وگو با ایرنا افزود: به منظور کاهش مشکلات مالی تعداد نفرات اعزامی به مسابقات کشوری جانبازان و معلولان را از 55 نفر به 46 نفر محدود کرده ایم.\n\nوی اضافه کرد: مسابقات کشوری جانبازان و معلولان کشور از 20 مرداد تحت عنوان جشنواره مهر رضوی و در پنج رشته ورزشی در مشهد آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۲۴
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: برای اعزام ورزشکاران جانباز ومعلول این استان به مسابقات کشوری مشهد با مشکل مالی روبرو هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید ابراهیم بحرانی درگفت وگو با ایرنا افزود: به منظور کاهش مشکلات مالی تعداد نفرات اعزامی به مسابقات کشوری جانبازان و معلولان را از 55 نفر به 46 نفر محدود کرده ایم.

\n\n

وی اضافه کرد: مسابقات کشوری جانبازان و معلولان کشور از 20 مرداد تحت عنوان جشنواره مهر رضوی و در پنج رشته ورزشی در مشهد آغاز خواهد شد.

\n\n

بحرانی اظهارکرد: دراین مسابقات ورزشکاران رشته های دو و میدانی، والیبال نشسته، تنیس روی میز، وزنه برداری و فوتبال هفت نفره به رقابت خواهند پرداخت.

\n\n

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر افزود: هزینه اعزام تیم معلولان و جانبازان استان بوشهر به مسابقات یاد شده 350 میلیون ریال پیش بینی شده است.

\n\n

بحرانی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به منظور حمایت مالی 100 میلیون ریال به هیات معلولان و جانبازان استان کمک کرده ولی این میزان پاسخگوی نیاز تیم ها نیست.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به فصل تابستان و کمبود بلیت پرواز موفق به تهیه بلیت پرئاز بوشهر - مشهد نشده ایم و بناچار بلیت پرواز شیراز – مشهد را تهیه کرده ایم.

\n\n

بحرانی با بیان این که 100 میلیون ریال به منظور تهیه بلیت قرض گرفته ایم، اظهارکرد: این درحالی است که خرم آباد با وجود نداشتن منابع درآمدی آنچنانی در آستانه اعزام 90 ورزشکار معلول خود به مسابقات هستند.

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به این که ورزشکاران معلول و جانباز بوشهری همواره از افتخارآفرینان مسابقات پارالمپیک بوده اند از نهادهایی چون شورای شهر بوشهر انتظار کمک مالی داریم.

\n\n

بحرانی یادآورشد: ازسوی سازمان بهزیستی استان بوشهر نیز قول هایی برای کمک به ورزشکاران برای اعزام به مسابقات کشوری داده شده ولی تاکنون محقق نشده است.

\n\n

وی افزود: در استان بوشهر 600 نفر ورزشکار معلول و جانباز وجود دارد که از این تعداد 250 نفر ورزشکار زن و مابقی مرد هستند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر