جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۲۸۸
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ۱۳۱ تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، مرغ منجمد و گوشت از اسفند پارسال تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش فکرشهر، محمدتقی صفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه در اسفند پارسال و فروردین‌ یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری هم‌وطنان عزیز شده و متعاقب آن مصرف کالاهای اساسی افزایش می یابد، کمیته تنظیم بازار جهت نیاز اهالی و هموطنان ، برنامه‌ریزی لازم برای تامین اقلام مورد نیاز اتخاذ و در چندین نوبت اقدام به توزیع آنها کرد.

وی اظهارداشت: در همین راستا از اول اسفند ۱۴۰۱ تاکنون ۱۳۱ تن کالای حمایتی شامل ۶۱ تن برنج، ۴۸ تن مرغ منجمد، ۶ تن گوشت و ۱۶ تن شکر در شهرستان گناوه توزیع شده است.

صفری گفت: ۵۰ تن برنج با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه و تنظیم بازار، با نرخ دولتی هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان به شهرستان گناوه اختصاص یافته است که از هفته آینده توزیع خواهد شد.
فرماندار گناوه بیان‌کرد: این میزان برنج در اختیار عاملان مورد تائید اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرهای گناوه، بندر ریگ و روستاهای شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: به منظور سهولت و جلوگیری از ازدحام مردم جهت تحویل برنج ، عاملان توزیع پراکنده هستند و در یک جا متمرکز نیستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر