شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران ویژه روز خبرنگار در بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالله نجفی بعد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری مراسم روز خبرنگار در راستای معرفی واقعی اصحاب رسانه و بزرگداشت این عزیزان سخت‌کوش در این عرصه است.\n\nوی با تاکید بر اینکه باید شهدای رسانه به‌خوبی به جامعه شناسانده شوند، بیان کرد: امسال همزمان با سالروز شهادت غریبانه شهید محمود صارمی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۴۹
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران ویژه روز خبرنگار در بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالله نجفی بعد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری مراسم روز خبرنگار در راستای معرفی واقعی اصحاب رسانه و بزرگداشت این عزیزان سخت‌کوش در این عرصه است.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه باید شهدای رسانه به‌خوبی به جامعه شناسانده شوند، بیان کرد: امسال همزمان با سالروز شهادت غریبانه شهید محمود صارمی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

نجفی اضافه کرد: این مراسم در روز 17 مردادماه با حضور خبرنگاران استان و با حمایت‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر، سپاه امام صادق(ع) و بنیاد تعاون زندانیان شعبه بوشهر در سالن همایش صدا و سیمای مرکز این استان از ساعت 18 آغاز می‌شود.

\n\n

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر، تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در این هفته با پیشکسوتان ایثارگر عرصه رسانه دیدار خواهد شد، یادآور شد: ثبت‌نام دوره آموزش خبرنگاری و دوره آموزش فن‌ بیان و گویندگی نیز در این هفته به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز می‌شود.

\n\n

به گزارش فارس، نجفی با بیان اینکه مزار شهید شاهینی در شهر آبخش عطرافشانی می‌شود، عنوان کرد: سالروز شهادت محمود صارمی در مزارشریف به دست طالبان، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

\n\n

وی افزود: شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف بود که در سال 77 توسط طالبان در مزار شریف شهید شد و شورای فرهنگ عمومی کشور در اولین سالگرد این رخداد، 17 مرداد ماه را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر