يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کلاس آموزشی و توجیهی ویژه پاکبانان شهر تنگ ارم با حضور کارشناس بهداشت و محیط حرفه ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،شهردار تنگ ارم و جمعی از پاکبانان شهر تنگ ارم برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان در این جلسه آموزشی گفت : ارتباط مستقیم پاكبانان زحمتكش با زباله متاسفانه این قشر را در معرض ابتلا به بسیاری از بیماری های خطرناك قرارداده است .
کد خبر: ۱۳۵۵۲
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: کلاس آموزشی و توجیهی ویژه پاکبانان شهر تنگ ارم با حضور کارشناس بهداشت و محیط حرفه ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،شهردار تنگ ارم و جمعی از پاکبانان شهر تنگ ارم برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان در این جلسه آموزشی گفت : ارتباط مستقیم پاكبانان زحمتكش با زباله متاسفانه این قشر را در معرض ابتلا به بسیاری از بیماری های خطرناك قرارداده است .

\n\n

وی همچنین گفت : جمع آوری و انتقال زباله، مدیریت پسماند بخصوص پسماندهای عفونی و همچنین هدایت آبهای سطحی از وظایف پاكبانان می باشد و پاکبانان باید در این زمینه آموزشهای لازم را بگیرند .

\n\n

زینب ارجمندی با اشاره به اهمیت کار پاکبانان گفت: ما سعی داریم در این جلسات ، مسائل فردی و ایمنی و همچنین تفکیک صحیح زباله ها ،نحوه کار، چگونگی تعامل با شهروندان و شاخص های اصلی کار و لزوم رعایت کلیه شئونات اجتماعی ارائه شود.

\n\n

وی در پایان خاطر نشان کرد ،برگزاری این دوره ها با هدف جلوگیری و کاهش بیماریهای شغلی در پاکبانان و تفکیک و و انتقال بهداشتی زباله عفونی مراکز بهداشتی در آینده ،برای تمامی شهرداری های داوطلب برگزار خواهد شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر