شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۵۵۰
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: در تعطیلات نوروزی سال جاری بیش از ۹ هزار نفر از هموطنان از سازه‌ها و تاسیسات آبی استان بوشهر بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، علی محمدی دوشنبه ۱۴ فروردین اظهار کرد: با توجه به آب و هوای مناسب استان بوشهر در ایام نوروز و همچنین بارندگی‌های مناسب سال آبی جاری، سدها و سازه‌های آبی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مسافرین نوروزی انتخاب می‌شود.

وی عنوان کرد: در همین راستا شرایط میزبانی از بازدید کنندگان از این تاسیسات، پیش از فصل گردشگری در دستورکار این شرکت قرار داشته و امکانات لازم به ویژه در سد رییسعلی دلوار به عنوان بزرگترین سد استان بوشهر مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر آمار کل بازدیدکنندگان از سدها و تاسیسات آبی استان بوشهر را ۹۳۱۴ نفر عنوان کرد و افزود: سد رییسعلی دلواری با بیش از ۵ هزار نفر ورودی، بیشترین بازدید کننده را داشته است.

محمدی افزود: جهت تسهیل بازدید و همچنین رفاه حال بازدیدکنندگان، تورهای رایگان با همراهی کارشناسان فنی و ارائه توضیحات توسط این کارشناسان در سد رییسعلی دلواری انجام شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای بوشهر، وی عنوان کرد: سد تنگ ارم، سد ارغون، بندهای انحرافی و شبکه‌های آبیاری از جمله دیگر سازه‌های آبی مورد بازدید مسافرین نوروزی و هم استانی‌های بوشهری بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر