دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۵۶۲
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: «بازهم اهالی بخش ارم شهرستان دشتستان از دسترس خارج شدند و واقعیت امر این است که ما چند هزار نفر جمعیت بخش ارم، دیگر از دست شرکت مخابرات کلافه شده‌ایم».

این بخشی از سخنان یکی از اعضای شورا در بخش ارم شهرستان دشتستان است که به نمایندگی از اهالی این بخش از وضعیت بد و غیر قابل تحمل وضعیت مخابرات و تلفن همراه و اینترنت در این بخش شکایت می کند.

«حجت دانشور»، عضو شورای اسلامی روستای «بیدو» در بخش ارم، در گفت و گو با «فکرشهر» اظهارداشت: ضعف زیرساخت های مخابرات استان بوشهر دست از سر مردم بخش ارم بر نمی دارد و بازهم اهالی بخش ارم از دسترس خارج شدند و اصلا منطقه مورد نظر در دسترس نیست!

وی ادامه داد: تداوم قطعی مکرر آنتن‌دهی‌تلفن همراه جمعیت چند هزار نفری در بخش ارم، مردم  این بخش را کلافه کرده و اهالی بخش ارم همچنان چشم انتظار پایداری خطوط تلفن همراه هستند و از شرایط موجود و قطعی مکرر آنتن و عملکرد شرکت مخابرات استان گلایه داشته و به این موضوع اعتراض جدی دارند.

دانشور گفت: در بخش ارم، چندین هزار نفر جمعیت دارد و قطعی مکرر و چندین ماهه آنتن‌دهی تلفن همراه در این بخش اعتراض و نارضایتی مردم محلی را در پی داشته است و با وجود این که در چند ماه  گذشته، در گزارشات متعددی به مخابرات شهرستان واستان موضوع گزارش شده است ولی کسی پاسخگوی اعتراضات مردم نیست و این مشکل همچنان لاینحل باقی مانده است.

این عضور شورای روستای «بیدو» که به نمایندگی از اهالی بخش ارم سخن می گفت، ادامه داد: واقعیت امر این است که دیگر از دست شرکت مخابرات کلافه شده‌ایم؛ در پی هر دوره قطعی، وصل مجدد به طور میانگین چندین ساعت به طول می انجامد که این امر فعالیت‌های اقتصادی، بهداشتی، آموزشی و... مردم را به طور کامل مختل کرده و عملاً ارتباط همه مردم بخش ارم را با دنیای بیرونی قطع می کند و هر چند وقت یک بار این قطعی‌های چند ساعته  ادامه دارد.

دانشور اضافه کرد: اگر در ساعاتی که تمامی خطوط تلفن همراه قطع است اتفاقی برای کسی افتد و نیاز به اورژانس داشته باشد چگونه باید این اطلاع رسانی انجام شود و جان مردم به مخاطره نیفتد؟

وی اضافه کرد: البته که اشکال و نارسایی در هر حوزه‌ای اجتناب‌ناپذیر است و نمی توان انتظار داشت که در فرآیند خدمات‌رسانی، هیچ‌گونه انسدادی به وجود نیاید اما می‌طلبد دستگاه‌ها و متولیان امر نسبت به رفع اختلالات، شتاب و سرعت عمل هر چه بیشتری نشان دهند و مساله مخابرات و آنتن دهی تلفن های همراه در بخش ارم نیز از جمله این موارد است که بررسی بیشتری را می طلبد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر