يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۲۰
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه، حملات راکتی در شمال فلسطین اشغالی را تبریک گفته و عنوان کردند که مقاومت در برابر دشمن در یک صف واحد قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تمجید از حملات راکتی به منطقه اشغالی الجلیل، اعلام کرد که مقاومت در یک صف واحد در برابر دشمن صهیونیستی است.

جنبش جهاد اسلامی افزود: «این واکنش قهرمانانه مقاومت به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوییم و تأکید می‌کنیم که مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی در یک صف واحد و یکپارچه قرار دارد».

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز به حملات راکتی که شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است، تبریک گفتند.

به گزارش فلسطین الیوم، کمیته‌های مقاومت در فلسطین در بیانیه‌ای «حملات مبارک راکتی که شهرک‌های صهیونیست نشین مستقر در سرزمین مقدس ما در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است»، تبریک گفته است.

در این بیانیه آمده است: «دشمن صهیونیست باید بداند که مسجدالاقصی یک اعتقاد و دین و وصیت رسول ما و شهدای ماست و هیچ عرب و مسلمان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر تجاوزات علیه آن سکوت کند».

گروه‌های مقاومت فلسطین عصر امروز پنجشنبه ده‌ها فروند راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند و در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی به شدت شهرک القلیله واقع در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

منابع عبری زبان می‌گویند که بیشتر راکت‌های شلیک شده از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی از نوع «گراد» و«کاتیوشا» بوده است.

این در حالی است که یک منبع وابسته به حزب‌الله لبنان در گفتگو با العربی الجدید اعلام کرد که حزب‌الله نقشی در حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی نداشته است.

در همین رابطه، خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع امنیتی لبنان نوشت: گروه‌های فلسطینی مسئول حملات راکتی از لبنان هستند نه حزب‌الله.

«نیر دفوری» تحلیلگر نظامی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: مسئولان سرویس‌های امنیتی اسرائیلی می‌دانند حمله راکتی امروز از سمت لبنان، پاسخی از طرف فلسطینی‌ها به رخدادهای مسجدالاقصی است و با این وجود نمی‌توان به طور قطع گفت حزب‌الله از این مسئله آگاه بوده یا چشم خود را بر آن بسته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر