سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر و نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان گفت: شهید جاویدالاثر بوشهری شهید غلامرضا بیژنی بعد از ۲۷ سال شناسایی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ احمد موحد در گفتگو با مهر از تشییع ۱۰ شهید در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: ۹ شهید گمنام است و یکی از این شهدا شناسایی شده است.\n\nوی اضافه کرد: شهید پاسدار غلامرضا بیژنی که در تیرماه سال ۶۷ در تک دشمن در جزیره مجون به شهادت رسیده بود، شناسایی شد و هفته آینده در زادگاهش خاکسپاری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۹۱
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر و نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان گفت: شهید جاویدالاثر بوشهری شهید غلامرضا بیژنی بعد از ۲۷ سال شناسایی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ احمد موحد در گفتگو با مهر از تشییع ۱۰ شهید در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: ۹ شهید گمنام است و یکی از این شهدا شناسایی شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: شهید پاسدار غلامرضا بیژنی که در تیرماه سال ۶۷ در تک دشمن در جزیره مجون به شهادت رسیده بود، شناسایی شد و هفته آینده در زادگاهش خاکسپاری می‌شود.

\n\n

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر با بیان اینکه شهید پاسدار غلامرضا بیژنی به همراه برادرش سردار حسن بیژنی به شهادت رسیده بود، افزود: این شهید با تفحص صورت گرفته در جزیره مجنون شناسایی شد.

\n\n

وی اضافه کرد: این شهید روز سه‌شنبه ۲۰ مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در روستای خیارزار شهرستان دشتستان در کنار برادر شهیدش خاکسپاری خواهد شد.

\n\n

سرهنگ موحد با بیان اینکه ۹ شهید گمنام نیز روز ۲۰مرداد تشییع می‌شوند، ادامه داد: دو تن از شهدای گمنام در شهر ریز، یک شهید در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر، دو شهید در شهر تاریخی سیراف، دو شهید در شهر بردخون و دو شهید نیز در شهر آباد شهرستان تنگستان خاکسپاری می‌شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر