جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر و نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان گفت: تعداد شهدای گمنام استان بوشهر به ۱۰۸ شهید افزایش می‌یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ احمد موحد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام در استان بوشهر اظهار داشت: ۱۰ شهید روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان بوشهر تشییع خواهد شد که ۹ شهید گمنام است و یکی از شهدا شناسایی شده است که با هماهنگی خانواده این شهید مراسم تشییع و خاکسپاری انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۹۸
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر و نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان گفت: تعداد شهدای گمنام استان بوشهر به ۱۰۸ شهید افزایش می‌یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ احمد موحد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام در استان بوشهر اظهار داشت: ۱۰ شهید روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان بوشهر تشییع خواهد شد که ۹ شهید گمنام است و یکی از شهدا شناسایی شده است که با هماهنگی خانواده این شهید مراسم تشییع و خاکسپاری انجام می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه برای خاکسپاری شهدای گمنام درخواست‌های متعددی از شهرهای مختلف استان رسیده است، افزود: اولویت نخست ما برای خاکسپاری شهدای گمنام، دانشگاه‌ها و مناطق شهری است.

\n\n

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر افزود: دو تن از شهدای گمنام در شهر ریز خاکسپاری می‌شوند که یکی ۲۳ ساله است و یکی نیز سن وی مشخص نشده است که در عملیات خیبر و منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند.

\n\n

وی از خاکسپاری یکی از شهدای عملیات کربلای ۴ در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این شهید ۲۵ ساله است.

\n\n

به نوشته ی مهر، موحد همچنین از خاکسپاری دو شهید ۱۸ و ۲۰ ساله در شهر تاریخی سیراف خبر داد و گفت: یکی از این شهدا در تک دشمن در شهر فاو عراق در سال ۶۷ به شهادت رسید و یک شهید نیز مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون در سال ۶۲ است.

\n\n

وی با اشاره به خاکسپاری دو شهید ۱۸ و ۲۸ ساله در شهر بردخون، ادامه داد: دو شهید گمنام نیز در شهر آباد شهرستان تنگستان خاکسپاری می شود که ۱۸ و ۲۴ ساله هستند.

\n\n

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر افزود: تاکنون ۹۹ شهید گمنام در ۳۱ نقطه استان بوشهر خاکسپاری شده است که با تشییع این ۹ شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام استان بوشهر به ۱۰۸ شهید افزایش می‌یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر