دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار آبپخش استان بوشهر گفت: جشنواره ملی خرما در اواخر شهریورسال جاری با هدف معرفی جنبه های مختلف این محصول ارزشمند در منطقه برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی مردانلو در جلسه شورای اداری بخش آبپخش افزود: هدف از برگزاری جشنواره ملی خرما معرفی مراحل تولید و عمل آوری، برداشت، نگهداری و بسته بندی استاندارد، بررسی بازار این محصول است.\n\nوی اضافه کرد: تلاش برای جذب سرمایه گذار در زمینه احداث صنایع تبدیلی و فرآوری و بسته بندی خرما در بخش آبپخش به عنوان قطب تولید خرما از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است. 
کد خبر: ۱۳۶۰۹
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: بخشدار آبپخش استان بوشهر گفت: جشنواره ملی خرما در اواخر شهریورسال جاری با هدف معرفی جنبه های مختلف این محصول ارزشمند در منطقه برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی مردانلو در جلسه شورای اداری بخش آبپخش افزود: هدف از برگزاری جشنواره ملی خرما معرفی مراحل تولید و عمل آوری، برداشت، نگهداری و بسته بندی استاندارد، بررسی بازار این محصول است.

\n\n

وی اضافه کرد: تلاش برای جذب سرمایه گذار در زمینه احداث صنایع تبدیلی و فرآوری و بسته بندی خرما در بخش آبپخش به عنوان قطب تولید خرما از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است. 

\n\n

بخشدار آبپخش در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت همه دستگاههای اجرایی برای تسریع در جمع بندی پروژه های عمرانی افتتاحی و اجرایی در این هفته اقدام کنند.

\n\n

وی گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت های خود تاکنون دستاوردهای بزرگی در زمینه های مختلف داشته که از جمله آنها می توان به بحث توافق هسته ای اشاره کرد.

\n\n

مردانلو اظهارکرد: اقتدار ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای هویدا شد و تیم مذاکره کننده هسته ای که به گفته بزرگان نظام اسلامی از بهترین ها هستند، توانست عزتمندانه و مدبرانه شش کشور مذاکره کننده را به پذیرش حقوق ملت ایران قانع نماید و برای اولین بار در تاریخ یک کشور بدون تغییر نظام یا جنگ و خونریزی از ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد خارج شود.

\n\n

وی به انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند سال جاری برگزار می شود و از اهمیت زیادی برخوردار است و باید تمهیداتی اندیشیده شود که با بی طرفی کامل برگزار شود.

\n\n

مردانلو درباره استقلال و ارتقای ادارات دربخش آبپخش گفت: با پیگیری های فراوان اداره آموزش و پرورش و دادگاه عمومی بخش مستقل و نمایندگی فنی و حرفه ای نیز در بخش مستقر شد.

\n\n

امام جمعه آبپخش دراین جلسه با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: بزرگترین افتخار دولتمردان درنظام اسلامی، اجرای قوانین رفاه عمومی جامعه است و فرصت با ارزشی است که در اختیار آنان قرار گرفته است.

\n\n

حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: هر چه خدمت به خلق الله با کیفیت بیشتری باشد اجر و پاداش بیشتری خواهد داشت و عبادتی بالاتر از خدمت بی منت به مردم نیست.

\n\n

رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان دشتستان دراین نشست بیان کرد: سه هزار و700 مستمری بگیر زیر پوشش این اداره در شهرستان دشتستان وجود دارد که ماهیانه بیش از 30 میلیارد ریال مستمری دریافت می کنند.

\n\n

حبیب پورمند افزود: 120 هزار نفر زیرپوشش تامین اجتماعی شهرستان دشتستان هستند که 500 نفر از آنان بیمه بیکاری دریافت می کنند.

\n\n

وی از ارتقای شعبه اقماری تامین آبپخش خبردرد و گفت: ارتقای شعبه اقماری آبپخش در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و اگر تعداد بیمه شدگان به دو هزار و 600نفر برسد شعبه آبپخش به تیپ پنج ارتقا می یابد.

\n\n

رییس جهاد کشاورزی بخش آبپخش گفت: شهرک های کشاورزی در اراضی بند محمد عبدالله آبپخش احداث می شود.

\n\n

محمد اسماعیل شفیعی افزود: این طرح در زمینی به مساحت 300 هکتار اجرا می شود که مکاتبات آن انجام شده ودر آینده ای نه چندان دور اجرایی خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، در این نشست رییسی نژاد و قاسمی به عنوان مدیران جدید تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای بخش آبپخش معارفه شدند. 

\n\n

بخش آبپخش با حدود 30 هزار نفر جمعتی از توابع شهرستان دشتستان قطب تولید خرما در استان بوشهر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر