جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عبدالله جامعی با استقبال مدیرکل حوزه استاندار، مشاور استاندار در امور جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس شورای شهر بوشهر  وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ عبدالله جامعی ژیمناست بوشهری  که برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده بود با امتیاز 14.35 از بین 29 شرکت کننده هفتم شد و به فینال تک وسیله خرک حلقه راه یافت.
کد خبر: ۱۳۶۱۳
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: عبدالله جامعی با استقبال مدیرکل حوزه استاندار، مشاور استاندار در امور جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس شورای شهر بوشهر  وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ عبدالله جامعی ژیمناست بوشهری  که برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده بود با امتیاز 14.35 از بین 29 شرکت کننده هفتم شد و به فینال تک وسیله خرک حلقه راه یافت.

\n\n

وی پس از رقابت با حریفانی از کشورهای ژاپن، چین، کره و فنلاند، توانست با کسب امتیاز 14.675 عنوان سوم را کسب کند تا رهاورد اولین حضور بین المللی اش، اولین مدال ایران در این رشته باشد.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: بعد از 90 سال اولین مدال تاریخ رشته ژیمناستیک توسط ورزشکار بوشهری بدست آمد.

\n\n

احمد بهروزیان فرد افزود: حمایت از ورزشکاران و مدال آوران استان از الویت های اداره کل ورزش و جوانان استان است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر