سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
برخی چهره های منتسب به اصولگرایی در این شهرستان وی را متهم به تندروی کرده و در جلساتی توانسته اند نظر برخی متنفذان شهرستان و استان را نیز جلب کرده اند.
کد خبر: ۱۳۶۵
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: خبر می رسد برخی فضاسازی انتصاب فرماندار جدید دشتی را با تاخیر مواجه کرده است.

به گزارش فکرشهر، علی مظفری گزینه تصدی فرمانداری شهرستان دشتی با گذشت چندین هفته از نهایی شدن مراحل اداری صدور حکمش و همچنین موافقت با انتقال وی از سازمان زندان ها به وزارت کشور، اما هنوز منصوب نشده است. وی که سابقه بخشداری کاکی در دولت اصلاحات را دارد، پیش از این به عنوان رییس زندان مرکزی شیراز فعالیت می کرده است.

یک منبع آگاه به خلیج فارس گفت: از زمان مطرح شدن مظفری برای فرمانداری دشتی، برخی چهره های منتسب به اصولگرایی در این شهرستان وی را متهم به تندروی کرده و در جلساتی توانسته اند نظر برخی متنفذان شهرستان و استان را نیز جلب کرده اند.

وی افزود: فضاسازی ایجاد شده باعث تردید استاندار در ابلاغ حکم مظفری و نهایتا تاخیر در انتصاب فرماندار جدید دشتی شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها انتصاب فرمانداران دولت تدبیر و امید در شهرستان های دشتی و کنگان باقی مانده است، خبر داد: احتمال تغییر گزینه های این دو فرمانداری از سوی استاندار وجود دارد.

باید دید آیا سالاری به تردیدهایش درباره گزینه تصدی فرمانداری دشتی پایان می دهد و حکم وی را ابلاغ می کند یا آنکه باید به انتظار مطرح شدن چهره دیگری بود؟

شایان ذکر است از سال 88 سیدعلی هاشمی عهده دار فرمانداری دشتی می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر