شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر گفت: دوره آموزشی فن بیان و گویندگی در بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی شنبه‌شب در آئین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی خبرنگاران در نقاط مختلف کشور مربوط به بیمه خبرنگاری است که در استان نیز خبرنگاران با این دغدغه روبرو هستند.\n\nوی به برخی اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات بیمه خبرنگاران بوشهری اشاره کرد و ادامه داد: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها برای بهبود فعالیت‌های رسانه‌ای در سطح استان استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۶۵۶
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر گفت: دوره آموزشی فن بیان و گویندگی در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نوشاد نوشادی شنبه‌شب در آئین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی خبرنگاران در نقاط مختلف کشور مربوط به بیمه خبرنگاری است که در استان نیز خبرنگاران با این دغدغه روبرو هستند.

\n\n

وی به برخی اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات بیمه خبرنگاران بوشهری اشاره کرد و ادامه داد: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها برای بهبود فعالیت‌های رسانه‌ای در سطح استان استفاده خواهد کرد.

\n\n

رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری در سطوح مختلف در استان بوشهر خبر داد و افزود: دوره آموزشی فن بیان و گویندگی در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

وی همچنین از اعزام اهالی رسانه استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و اضافه کرد: پوشش فعالیت‌های جهادی بسیج نیز توسط خبرنگاران بسیجی استان بوشهر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

\n\n

نوشادی دفاع از خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از وظایف مهم سازمان بسیج رسانه عنوان کرد و افزود: دشمن نباید خیال کند که حزب‌الله و امت انقلابی خاموش شده است.

\n\n

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این آئین بیان کرد: رسانه‌های مختلف با گرایش‌های متفاوت باید با ایجاد رنگین‌کمانی از اطلس اطلاع‌رسانی وظیفه خود را در قبال مطالبات مادی و معنوی انجام دهند.

\n\n

به نوشته ی مهر، سید حسین ناظر به نقش بسیار مهم بسیج در ایجاد همبستگی در کشور اشاره کرد و گفت: باید از بسیج در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به‌عنوان عصاره ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌عنوان محور همدلی رسانه‌ها استفاده کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر