شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۹۲
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با هدف تامین آب شرب پایدار، هفت حلقه چاه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان دشتی تجهیز شد.

به گزارش فکرشهر، ابوالحسن عالی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در آستانه فصل تابستان با هدف مقابله با تنش کم آبی و تقویت فشار آب تمام توان خود را در سطوح ستادی و عملیاتی پای کار آورده است.

وی بیان کرد: در این راستا با هدف افزایش پایداری آب شرب در شهرستان دشتی هفت حلقه چاه تجهیز شده است که از این تعداد سهم شهر خورموج سه حلقه و سهم شهرهای شنبه و کاکی نیز هر کدام ۲ حلقه چاه است.

عالی یادآور شد: استان بوشهر در تابستان امسال از حیث تامین آب شرب شرایط بسیار مطلوب ‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارد که عمده دلیل آن نیز افزایش میزان نزولات آسمان و همچنین بهره‌برداری از چند آب‌ شیرین‌کن جدید است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: با وجود ظرفیت‌های بدست آمده همچنان نیاز مبرم به مصرف بهینه آب در بخش‌های مختلف احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: سرانه مصرف آب شرب در استان بوشهر فراتر از متوسط کشوری است که با توجه به چنین وضعیتی باید همگان برای استانداردسازی این شاخص گام بردارند.

عالی گفت: بخش قابل توجهی از آب شرب استان در بخش‌های کشاورزی و دامپروری مصرف می‌شود که این رویه چالشی برای تامین آب شرب پایدار است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر