يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس این استان از نظر کشف جرایم سایبری رتبه سوم را در بین استان های کشور کسب کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سردار حیدرعباس زاده درجمع خبرنگاران افزود: بیش از 98 درصد جرایم سایبری دراستان بوشهر کشف شده است.\n\nوی اضافه کرد: بیشترین جرایم سایبری در استان بوشهر شامل برداشت اینترنتی غیرمجاز از حسابهای بانکی، مزاحمت های اینترنتی و انتشار اکاذیب برای تشویش افکارعمومی است.
کد خبر: ۱۳۶۸۳
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس این استان از نظر کشف جرایم سایبری رتبه سوم را در بین استان های کشور کسب کرد.
\n
\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سردار حیدرعباس زاده درجمع خبرنگاران افزود: بیش از 98 درصد جرایم سایبری دراستان بوشهر کشف شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: بیشترین جرایم سایبری در استان بوشهر شامل برداشت اینترنتی غیرمجاز از حسابهای بانکی، مزاحمت های اینترنتی و انتشار اکاذیب برای تشویش افکارعمومی است.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: استفاده روز افزون مردم از تکنولوژی رایانه ای و شبکه های اجتماعی و توجه نکردن به هشدارهای پلیس فتا باعث بروز چنین جرایمی می شود.

\n\n

عباس زاده با بیان این که وضعیت امنیتی استان بوشهر مطلوب و قابل قبول است اظهارکرد: از اول سال جاری تاکنون میزان وقوع جرایم خشن در این استان 18 درصد کاهش یافته است.

\n\n

وی گفت: از اول سال تاکنون 107 درصد کشفیات جرایم خشن در استان بوشهر انجام شده که 90 درصد آن مربوط به امسال و 17 درصد مربوط به سال گذشته است.

\n\n

عباس زاده افزود: پرونده همه قتل های مربوط به سال گذشته و پنج ماه امسال کشف شده است.

\n\n

وی گفت: 20 روز پیش جسد فردی 60 ساله در پارکینگ یک منزل مسکونی در شهر نخل تقی کشف شد که کارگاهان پلیس پس از این حادثه سه تبعه افغان که مظنون به قتل بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: افراد دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و دلیل قتل را اخاذی و سرقت وجه نقد از مقتول عنوان کرده اند که تحقیقات در مورد این پرونده هنوز ادامه دارد.

\n\n

عباس زاده گفت: همچنین یک مرد افغان در برازجان نیز با چاقو کشته شده بود که در کمتر از 24 ساعت عاملان این قتل شناسایی و دستگیر شدند.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: درسال جاری سرقت در استان بوشهر سه درصد کاهش یافت و 97 درصد سرقت ها نیز کشف شده است.

\n\n

وی یادآور شد: کشفیات سرقت منزل 107 درصد، سرقت خودرو 119 درصد، سرقت مغازه 95 درصد و داخل خودرو 137 درصد بوده است.

\n\n

عباس زاده درباره سرقت طلافروشی در جم گفت: 10 کیلوگرم طلا و نقره از یک طلافروشی در جم به سرقت رفته بود که شامل 9کیلو و 500 گرم طلا و 500 گرم نقره بود که طی هشت روز دو نفر سارق و مرتبطان با این سرقت شناسایی و همه طلاها پس از صورت جلسه به مال باخته تحویل شد.

\n\n

وی درباره کشفیات مواد مخدر بیان کرد: از اول سال جاری تاکنون یک تن و767 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر دراستان بوشهر داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال 16 درصد افزایش داشته است.

\n\n

وی با اشاره به کاهش تلفات جاده ای ناشی از تصادف گفت: در دو روز گذشته یک فقره تصادف درمحور دیلم - گناوه دراثر خواب آلودگی راننده خودرو سواری اتفاق افتاد که این خودرو زیر اتوبوس رفت و منجر به کشته شدن هشت نفر شد.

\n\n

عباس زاده درباره بدحجابی برخی بانوان و آقایان اظهارکرد: به دهن کجی برخی از آقایان و خانم ها به عفت عمومی تذکر داده می شود و از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز حمایت می کنیم.

\n\n

وی اضافه کرد: جرم بدحجابی را تایید نمی کنیم ولی این مساله با برخورد فیزیکی حل نمی شود بلکه نیاز به کار فرهنگی دارد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر در باره پاسگاههای مستقر در استان بوشهر گفت: همه پاسگاهها و مقرهای نیروی انتظامی در استان بوشهر ساماندهی شده اند و همچنین بزودی درمانگاه نیروی انتظامی در شهر بوشهر راه اندازی می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر