يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۸۶۴
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: امسال هزار و ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری و دریافت فطریه هم‌استانی‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدرضا میری بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر به عنوان دبیرخانه شورای زکات استان برنامه‌هایی را برای عید سعید فطر در نظر گرفته است.

وی افزود: امسال هزار و ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار اخذ فطریه در استان برنامه‌ریزی و دوهزار و ۵۰۰ نفر از از همکاران ما در کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها مبادرت به جمع‌آوری زکات فطره از مردم می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان عنوان کرد: فطریه‌ای که امسال از طرف مراجع عظام اعلام شده با قوت غالب گندم به ازای هر نفر ۶۰ هزار تومان است که هم‌استانی‌ها می‌توانند به پایگاه‌های برپا شده تحویل داده یا به شماره کارت‌های مجازی واریز کنند.

میری در خصوص راه‌های آسان پرداخت فطریه برای مردم هم گفت: درگاه‌های متعددی برای دستگاه‌های کارتخوان که در پایگاه‌های ثابت و سیار در سراسر استان وجود دارند در نظر گرفته شده و همچنین مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* یا #۱۲* که از ۳۱ فروردین فعال می‌شوند، زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر