يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: تعاونی مصرف برای خبرنگاران استان بوشهر دایر می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرسول میگلی نژاد در مراسم تجلیل خانه مطبوعات استان بوشهر از خبرنگاران اظهار داشت: بعد از پنج ماه تلاش و رفت و آمد، خانه مطبوعات استان با حمایت استانداری بوشهر، به صورت قانونی ثبت شد.\n\nوی با بیان اینکه از ابتدای شروع بکار در خانه مطبوعات فعلی، قصد انجام کارهای ویژه‌ای برای خبرنگاران داشته‌ایم، افزود: در این راه با دست‌اندزهای زیادی روبرو شدیم که سرعت کار را کند کرد.
کد خبر: ۱۳۷۰۵
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر گفت: تعاونی مصرف برای خبرنگاران استان بوشهر دایر می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرسول میگلی نژاد در مراسم تجلیل خانه مطبوعات استان بوشهر از خبرنگاران اظهار داشت: بعد از پنج ماه تلاش و رفت و آمد، خانه مطبوعات استان با حمایت استانداری بوشهر، به صورت قانونی ثبت شد.

\n\n

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع بکار در خانه مطبوعات فعلی، قصد انجام کارهای ویژه‌ای برای خبرنگاران داشته‌ایم، افزود: در این راه با دست‌اندزهای زیادی روبرو شدیم که سرعت کار را کند کرد.

\n\n

میگلی‌نژاد ادامه داد: از جمله مشکلات ما، مراحل پیچیده ثبت این نهاد بود که به دلیل تفاوت اساسنامه آن با شرکت‌های معمولی، پروسه انجام آن به طول انجامید و در آخر با حمایت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، اداره کل ثبت و اسناد استان، این نهاد را ثبت کرد.

\n\n

مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر اظهار داشت: همزمان با پیگیری مراحل ثبت خانه مطبوعات، به دنبال مکانی برای فعالیت نیز بوده‌ایم که در حال حاضر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، یک اتاق در خانه فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر برای فعالیت در اختیار ما قرار گرفته است.

\n\n

کمک استانداری بوشهر به خانه مطبوعات استان

\n\n

میگلی نژاد اضافه کرد: در جلسه‌ای که اعضای خانه مطبوعات استان صبح روز دوشنبه با استاندار بوشهر داشتند، وی قول همکاری و حمایت مادی و معنوی از خانه مطبوعات داد و در همین راستا، کمک ۲۰۰ میلیونی برای تعمیر عمارت علوی که محل اصلی استقرار خانه مطبوعات است را تصویب کرد.

\n\n

وی ابراز داشت: در صورت تکمیل تعمیرات این عمارت و حل مشکل برق آن، خانه مطبوعات در دو اتاق عمارت علوی، سکنی خواهد گزید چرا که این عمارت محل موزه چاپ و نشر علوی و خانه مطبوعات است.

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیرعامل خانه مطبوعات استان بوشهر با اشاره به اینکه مطبوعات استان در حال حاضر از لحاظ کیفی در سطح کشور، وضعیت خوبی ندارند، گفت: با برگزاری کلاس های آموزشی، سعی خواهد شد دانش خبری و حرفه‌ای خبرنگاران افزایش داده شود و کیفیت کار آنان بهبود یابد.

\n\n

میگلی نژاد اظهار داشت: در نظر است، تعاونی مصرف برای خبرنگاران استان بوشهر دایر شود ضمن اینکه برای نیروسازی در حوزه خبر، تلاش می شود، خبرنگارانی تربیت شوند که تنها شغلشان حرفه خبرنگاری باشد تا با فراغ بال بیشتری در این راستا فعالیت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر