شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۱۴۷
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم گفت: سپاه پاسداران با تمام توان و تجهیزات در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و سایر بخش ها همواره در راه نظام و خدمت به انقلاب اسلامی و مردم حضور دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد اسدی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران و تقدیر از زحمات فرماندهی، پرسنل و بسیجیان خدوم این شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران است.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل نهاد مکتبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ و در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی صادر فرمود تا پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی باشد.

وی گفت: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران است که در سخت‌ترین شرایط یاور مردم و نظام اسلامی و حافظ کشور بوده و خواهند بود.

اسدی افزود: سپاه پاسداران با تمام توان و تجهیزات در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و سایر عرصه‌ها همواره در راه نظام و خدمت به انقلاب و مردم حضور دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر