شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۰۶
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کارگاه «ایده تا ارائه» در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم افروغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کارگاه ایده تا ارائه از سلسله برنامه‌های شصت و ششمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس سینمای جوان بوشهر - خلیج‌فارس با حضور هنرمندان و فیلمسازان ۱۱ استان کشور در سالن مفتون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: سیامک سلیمانی به عنوان استاد در این کارگاه به ارائه مطالبی همچون ایده یابی، سنجش ایده، تبدیل ایده به خلاصه طرح، بست و گسترش، فرم و ساختار، راه‌های مواجه با موقعیت و تبدیل موقعیت به درام پرداخت.

کارگاه پنجمین همایش فیلم کوتاه تهران نیز عصر امروز با حضور سعید پوراسماعیلی معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوان کشور از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد که به موضوع شیوه مقاله‌نویسی و دیگر موضوعات مرتبط با این رویداد پرداخته می‌شود.

نشست‌های تخصصی انتقال تجربه به تاکید بر ایده اصلی فیلم با حضور استاد محمدعلی باشه آهنگر رو پنجشنبه و کارکرد دوگانه عکاسی و فیلمبداری در دوربین دیجیتال با حضور استاد ساعد نیک ذات از دیگر برنامه‌هایی است که روز پنجشنبه به ترتیب از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

آئین اختتامیه شصت و ششمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس سینمای جوان بوشهر_ خلیج‌فارس ساعت ۱۹ الی ۲۱ روز جمعه ۸ اردیبهشت با حضور هنرمندان و مسئولان کشوری و استانی در سالن مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار و از آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر