جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۴۱۱
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: مسئولین استان اهتمام ویژه‌ای نسبت به بکارگیری نخبگان بومی داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار علی رزمجو عصر پنجشنبه در آئین افتتاحیه دفتر مرکز تحقیقاتی شهید رئیس‌علی دلواری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر تأسیسات بسیار مختلف و مهمی را در دل خود جای داده است در همین راستا شایسته است مسئولین این تأسیسات اهتمام ویژه‌ای نسبت به بکارگیری نخبگان بومی داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در جهت براندازی در کشور اذعان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب تا به حال با رو کردن طرح‌های مختلف در کشور به خصوص جنگ شناختی به دنبال براندازی در کشور بودند و تا به حال نیز تمامی آن اقدامات با وجود افراد انقلابی و نخبگان خنثی شده است.

وی افزود: دشمنان با اعمال جنگ‌های ترکیبی خود در کشور می‌خواهند ذهن جوانان به خصوص دانشجویان را از انقلاب و اهداف بزرگ آن باز دارند زیرا آنها متوجه شده‌اند که یکی از عوامل مهم به‌وجود آمدن پیشرفت در کشور و انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها می‌باشند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر دانشگاه‌های کشور را در خط مقدم مقابله با اقدامات دشمنان دانست و اظهار کرد: هرگاه دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواستند اقدامی مخرب را در کشور انجام دهند دانشگاه‌ها و دانشجویان با به کارگیری علم به روز خود مانع از آسیب دیدن کشور در مقابل دشمنان شدند.

مسئول مرکز تحقیقاتی شیرعلی رئیسعلی دلواری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به بخشی از فعالیت‌های این مرکز تحقیقاتی گفت: نفت و گاز، معدن، مکانیک خودرو، کشاورزی، شیلات، زیست‌شناسی، ژنتیک، فیزیک، برق، مخابرات، کشتی‌سازی، حکمرانی و سیاستگذاری از جمله فعالیت‌های تحقیقاتی می‌باشد که در این مرکز انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر