دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: زیباسازی ورودی این شهر از سمت پلیس راه به میدان ورودی در برنامه های اولویت دار شهرداری درسال جاری قرار گرفته که تا یک ماه آینده اجرایی می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد طاهری درنشست خبری با خبرنگاران این شهرستان افزود: فضای کنونی مبلمان ورودی شهر گناوه نازیبا است و باید به گونه ای تغییر کند که درخور این شهر گردشگری باشد.\n\nوی اضافه کرد: آسفالت کوچه ها و معابر طبق اصول و منطق در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۷۵۷
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: زیباسازی ورودی این شهر از سمت پلیس راه به میدان ورودی در برنامه های اولویت دار شهرداری درسال جاری قرار گرفته که تا یک ماه آینده اجرایی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد طاهری درنشست خبری با خبرنگاران این شهرستان افزود: فضای کنونی مبلمان ورودی شهر گناوه نازیبا است و باید به گونه ای تغییر کند که درخور این شهر گردشگری باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: آسفالت کوچه ها و معابر طبق اصول و منطق در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

\n\n

شهردار گانه به وضعیت نامناسب دو پل مهم شهر اشاره کرد و گفت: پل ورودی و پل نردیک به مرقد سیدرضا نیاز به بازسازی فوری و اساسی دارند.

\n\n

\n\n

طاهری افزود: دراین ارتباط به صورت حضوری و مکتوب با معاون عمرانی استانداری بوشهر پیگیری و مقرر شد که اکیپی برای بازدید و مطالعه آن اعزام شوند.

\n\n

شهردار گناوه به آغاز آسفالت خیابان های دارای نوار حفاری اشاره کرد و گفت: در زمانی تصدی مسوولیت شهرداری علاوه بر بدهی های بالا وغیرمنطقی، حدود هفت کیلومتر نوار حفاری رها شده وجود داشت که با گرفتن یک پیمانکار بومی و با نظارت مستقیم شهرداری عملیات اجرایی آن شنبه آینده آغاز می شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا،وی بیان کرد: روزی که وارد شهرداری شدم با مشکلات عدیده ای ازجمله حساب های بلوکه شده شهرداری، عقب افتادن پنج ماه بیمه کارکنان روبرو بودم.

\n\n

طاهری گفت: سازمانی که متعلق به مردم است نباید باید مورد هجمه قرار گیرد و حساب های آن که نتوان از آن دفاع منطقی کرد، بلوکه شود.

\n\n

شهردار گناوه ادامه داد: بخش عمده بودجه شهر گناوه بابت مطالبات پیمانکاران هزینه می شود که روی آن بحث های زیادی صورت گرفته است.

\n\n

وی ادامه داد: یکی از وظایف شهرداری نیز پرداختن به امور فرهنگی و ورزشی است.

\n\n

طاهری افزود: در سال جاری با رایزنی هیات فوتبال استان بوشهر با تهران و امضای موافقت نامه ای با شهرداری مقررشد، 10 میلیارد رسال فقط به امور فرهنگی و ورزشی شهر گناوه اختصاص یابد.

\n\n

وی ادامه داد: ازاین مجموع 50 درصد آن به تیم فوتبال پرسپولیس گناوه بتدریج و بخشی به امور فرهنگی و ورزشی شهرداری و بخش دیگری به هیات فوتبال برای دیگر نمایندگان در لیگ کشور در زمان های مختلف کمک شود.

\n\n

وی اضافه کرد: در نحو تقسیم این پول هیچ دخالتی نداشته ایم ،هیات فوتبال دنبال آن و نحوه توزیع بوده اما چون خود هیات نمی توانست پرداخت کند سازوکار آن ازطریق شهرداری انجام خواهدشد.

\n\n

شهردار گناوه گفت: از چنین نشست هایی به صورت ماهانه استقبال می کنم و انتظار دارم که همه خبرنگاران حاضر باشند و شفاف با هم به گفت وگو بپردازیم .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر