جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت شهرستان دشتستان استان بوشهر راکبان آنها جان خود را از دست دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، رییس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: جان باختگان این حادثه که جمعه شب در جاده دهرود به بوشکان رخ داد، 24 و 45 ساله اهل روستای دهرود هستند.\n\nمحمدعلی دهقان روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اورژانس 115 شهری تنگ ارم با اعلام وقوع حادثه به منطقه اعزام شد ولی به علت شدت جراجات هر دو نفر پیش از رسیدن اورژانس 115 جان خود را از دست داده بودند.
کد خبر: ۱۳۷۸۱
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت شهرستان دشتستان استان بوشهر راکبان آنها جان خود را از دست دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: جان باختگان این حادثه که جمعه شب در جاده دهرود به بوشکان رخ داد، 24 و 45 ساله اهل روستای دهرود هستند.

\n\n

محمدعلی دهقان روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اورژانس 115 شهری تنگ ارم با اعلام وقوع حادثه به منطقه اعزام شد ولی به علت شدت جراجات هر دو نفر پیش از رسیدن اورژانس 115 جان خود را از دست داده بودند.

\n\n

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در چهار کیلومتری شهر برازجان در شب گذشته خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودرو زخمی شدند.

\n\n

دهقان بیان کرد: افراد مصدوم برای مداوا با اورژانس 115 شهری برازجان به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافتند و اکنون حال عمومی آنها رضایت بخش است.

\n\n

بخش بوشکان از توابع شهرستان دشتستان منطقه کوهستانی در شرق بوشهر واقع است.

\n\n

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در 65 کیلومتری شرق بوشهر قرار دارد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر