جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۶۶
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت در شاخص اجرای برنامه‌های آبرسانی اضطراری برای تابستان سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

به گزارش فکرشهر، ابوالحسن عالی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: بروز پدیده خشکسالی استان بوشهر را در سال گذشته و بویژه تابستان با چالش‌های متعددی همراه کرده بود که در همین راستا برای رفع تنش آبی پیشبرد طرح‌های آبرسانی اضطراری در دستور کار جدی این شرکت قرار گرفت.

وی بیان کرد: استان بوشهر با عملکردی موثر و راهبردی در حوزه آب شیرین‌کن‌ها توانسته بخش قابل توجهی از تنش‌های تامین آب شرب را برطرف کند.

عالی ادامه داد: آب شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر و همچنین فاز نخست طرح آبرسانی جم که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح شد منجر شده تا وضعیت تامین آب شرب استان به وضعیت مطلوبی برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با این حال باتوجه به روند رو به رشد مصرف آب شرب در آستانه تابستان انتظار است مشترکان هم استانی با هدف کمک به تامین آب پایدار نسبت به مصرف بهیه اهتمام جدی داشته باشند.

عالی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با پیش بینی تدابیر لازم اقدام‌های گسترده‌ای اجرایی کرده تا هم استانی‌ها با کمترین چالش ممکن در تامین آب شرب مواجه باشند.

وی گفت: در سال جاری نیز آب شیرین‌کن‌هایی در شمال و جنوب استان بوشهر عملیاتی می‌شود که افتتاح آنها بدون تردید وضعیت تامین آب این مناطق را به شکل قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر