شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر گفت: وضعیت امنیت استان بوشهر مطلوب و پایدار است.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی سالاری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت امنیت استان بوشهر مطلوب و پایدار است اظهار داشت: در مبارزه با سوداگران مرگ در استان بوشهر تلاش‌های مهمی انجام شده است به ‌گونه‌ای که شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر هستیم. 
کد خبر: ۱۳۷۹۱
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

استاندار بوشهر گفت: وضعیت امنیت استان بوشهر مطلوب و پایدار است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی سالاری در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت امنیت استان بوشهر مطلوب و پایدار است اظهار داشت: در مبارزه با سوداگران مرگ در استان بوشهر تلاش‌های مهمی انجام شده است به ‌گونه‌ای که شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر هستیم. 

\n\n

وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری از اعتیاد استان بوشهر دارای وضعیت مطلوبی است تصریح کرد: صنعتی شدن استان بوشهر هم مزیت و هم تهدید است که باید در حوزه پیشگیری از اعتیاد برنامه‌ریزی شود. 

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه افزایش اعتیاد ناشی از افزایش بیکاری است بیان کرد: با توجه به نقش مهم اشتغال در کاهش اعتیاد طرح اشتغال‌زایی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف تدوین شده است. 

\n\n

سالاری با تاکید بر افزایش طرح‌های آگاه ‌سازی جامعه در پیشگیری از اعتیاد بیان کرد: کاهش اعتیاد و اجرای موفق پیشگیری، ارتباط مستقیمی در فعالیت‌های مطلوب دستگاه‌های مرتبط در حوزه پیشگیری دارد.

\n\n

 وی تاکید کرد: در بخش آموزش باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای در حوزه پیشگیری از اعتیاد در افزایش آگاهی دانش‌آموزان در آموزش و پرورش شود.

\n\n

استاندار بوشهر با بیان اینکه وزیر کشور در حوزه مبارزه با موادمخدر و اعتیاد بسیار جدی و قاطع است گفت: در استان بوشهر در مبارزه با سوداگران مرگ برنامه‌ریزی مدونی شده است به‌گونه‌ای که هرگونه فعالیت در حوزه مواد مخدر مورد نظر ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

\n\n

کشف ۲۱۳ تن مواد مخدر در ۴ ماه نخست امسال در کشور

\n\n

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در بوشهر نیز بیان کرد: در ۴ ماه نخست امسال ۲۱۳ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است.

\n\n

علیرضا جزینی با بیان اینکه استان بوشهر توفیقات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته است، اظهار داشت: باید در حوزه پیشگیری بیشتر تلاش کرد تا شاهد کاهش اعتیاد باشیم.

\n\n

وی با بیان اینکه در حوزه کشفیات استان بوشهر در کشور پیشتاز است، خاطر نشان کرد: در 4 ماه نخست امسال 213 تن مواد مخدر در کشور کشف شده است که 29 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

\n\n

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در کشور افزود: سال گذشته 526 تن مواد مخدر در کشور کشف شده که افزایش چشمگیری نسبت به سال ماقبل آن داشته است.

\n\n

جزینی با تاکید بر توجه به حوزه اشتغالزایی گفت: افزایش اشتغالزایی کاهش اعتیاد در جامعه را در پی دارد که در این راستا برنامه مهمی تدوین شده است.

\n\n

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کارآفرینان بیان کرد: هر کارآفرینی که نسبت به اشتغال بهبود یافتگان تلاش کند 10 میلیون تومان وام کم بهره پرداخت می‌شود.

\n\n

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: امسال 60 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان تخصیص یافته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر