يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر:
کد خبر: ۱۳۸۲۴۱
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ موسی کرم‌پور یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بوشهر با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را اجرا کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد؛ مقدار بیش از پنج کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۶۸ نفر از خرده فروشان و مرتبطین تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ کرم‌پور در ادامه با بیان اینکه در اجرای این طرح، چهار محله آلوده به مواد مخدر پاکسازی شد، گفت: پنج دستگاه خودرو دخیل در تهیه و فروش مواد مخدر نیز از خرده فروشان توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر