دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با رضایت خانواده شادروانان محمد طاهر حیدری و خدا خواست مولوی نیا که دچار مرگ مغزی شده بودند، اهدای اعضای آنها به شش بیمار نیازمند پیوند در شیراز زندگی دو باره بخشید.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، کلیه های زنده یاد محمد طاهر حیدری 50 ساله از نورآباد ممسنی به بیماران کلیوی 54 ساله از یاسوج و 50 ساله از مرودشت فارس و کبد وی به بیمار کبدی 35 ساله از تهران اهدا شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۴
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: با رضایت خانواده شادروانان محمد طاهر حیدری و خدا خواست مولوی نیا که دچار مرگ مغزی شده بودند، اهدای اعضای آنها به شش بیمار نیازمند پیوند در شیراز زندگی دو باره بخشید.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، کلیه های زنده یاد محمد طاهر حیدری 50 ساله از نورآباد ممسنی به بیماران کلیوی 54 ساله از یاسوج و 50 ساله از مرودشت فارس و کبد وی به بیمار کبدی 35 ساله از تهران اهدا شد.

\n\n

همچنین کلیه های شادوران خدا خواست مولوی نیا 60 ساله ساکن دهدشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد به دو بیمار کلیوی 59 ساله یکی از برازجان از توابع استان بوشهر، و دیگری از لامرد فارس و کبد این مرحوم به بیمار کبدی 41 ساله از شهرستان نی ریز فارس اهدا شد.

\n\n

انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی و بخش پیوند اعضا بیمارستان نمازی شیراز ضمن قدردانی از خانواده های شادروانان محمد طاهر حیدری و خدا خواست مولوی نیا،از هموطنان دعوت کرد برای دریافت کارت اهدای عضو به این انجمن و اهدا خون به سازمان انتقال خون فارس مراجعه کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر