چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 240 میلیارد تومان برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، فرید محبی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کمیته امداد از نهادهای خدمات‌رسان است و روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتر و موثرتری توسط این نهاد هستیم.وی افزود: کیفیت خدمات کمیته امداد به مددجویان نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۸۵
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت 240 میلیارد تومان برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرید محبی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کمیته امداد از نهادهای خدمات‌رسان است و روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتر و موثرتری توسط این نهاد هستیم.

وی افزود: کیفیت خدمات کمیته امداد به مددجویان نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان مورد تاکید و توجه کمیته امداد قرار دارد و امیدوار هستیم در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.

محبی تصریح کرد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان بسیار موثر هستند و تاکنون با این برنامه‌ریزی شاهد خودکفایی مددجویان و کاهش جمعیت تحت پوشش هستیم.

وی از پرداخت 240 میلیارد تومان برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و گفت: طی یکسال اخیر بیش از 240 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان پرداخت شد که موجبات خودکفا شدن جمع کثیری از مددجویان شده است.

این مسئول ابراز داشت: نظارت بر اجرای صحیح طرح‌های اشتغال‌زایی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم با این نظارت‌ها از انحراف طرح‌های اشتغال‌زایی جلوگیری شود.

محبی بیان کرد: دیدارهای چهره به چهره با مددجویان و آشنایی با مشکلات این قشر در رفع مشکلات آنها بسیار موثر است و امیدواریم در این مسیر به نتایج خوبی برسیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر