دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: حسن غفوری فرد در نخستین نشست شورای مرکزی خانه احزاب به عنوان رییس بر صندلی هیات رییسه تکیه زد تا یکسال بعد نوبت به مستقلین و سپس اصلاح طلبان برسد...
کد خبر: ۱۳۸۷۰
سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: حسن غفوری فرد در نخستین نشست شورای مرکزی خانه احزاب به عنوان رییس بر صندلی هیات رییسه تکیه زد تا یکسال بعد نوبت به مستقلین و سپس اصلاح طلبان برسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نخستین نشست شورای مرکزی خانه احزاب عصر دوشنبه در تالار شهید رجایی وزارت کشور برگزار شد و در این نشست اعضای موقت مجمع عمومی خانه احزاب و شخصیت های حزبی حضور یافتند و به انتخاب رییس و اعضای کمیته های 6 گانه خانه احزاب پرداختند.

\n\n

بنا بر رای گیری انجام شده از سوی اعضای شورای مرکزی خانه احزاب، حسن غفوری فرد ازمجموع 21 رای 15 برگه آرا را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب رییس یکساله خانه احزاب شد.

\n\n

\n\n

همچنین در قرعه کشی منتخبین شورای مرکزی خانه احزاب مقرر شد در سال نخست تشکیل هیات رییسه ابتدا اصولگرایان و سپس مستقلین و اصلاح طلبان هر کدام به مدت یکسال بر مسند ریاست خانه احزاب تکیه بزنند.

\n\n

در نخستین نشست شورای مرکزی 21 نفر اعضای مجمع عمومی ، رییس یک ساله خانه احزاب را انتخاب کردند.

\n\n

انتخاب رییس برای خانه احزاب به صورت چرخشی انجام خواهد گرفت و به ترتیب تعیین شده و بر اساس قرعه کشی ابتدا اصولگرایان و سپس مستقلین و اصلاح طلبان، هر کدام به مدت یکسال بر مسند صندلی هیات رییسه تکیه می زنند.

\n\n

در نخستین نشست شورای مرکزی تنها رییس خانه احزاب مشخص شد و انتخاب نواب، خزانه دار و منشی که قرار بود انجام بگیرد به جلسه بعدی موکول شد.

\n\n

حسن غفوری فردT عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر