جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۱۴۶
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: پارسال با انجام طرح‌های مختلف این استان در عرصه کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز شنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر با تبریک میلاد فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر افزود: برای نخستین بار آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب نیروهای جوان و متخصص در صنایع پارس جنوبی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار نفر مهندس جذب پالایشگاه‌های گاز می‌شوند اظهار کرد: ۱۰۰ درصد سهمیه استخدامی این طرح به نیروهای بومی استان بوشهر اختصاص دارد.

استاندار بوشهر یادآور شد: همچنین استخدام ۴۰۰ نفر در آموزش و پرورش ، ۱۰۰ نفر در دستگاه‌های دولتی و ۱۶۰نفر در شرکت‌های پیمانکاری نیروگاه اتمی بوشهر در بهبود وضعیت اشتغال استان موثر است.

محمدی زاده گفت: مهار تورم و رشد تولید یکی از محورهای اصلی برنامه‌های مدیریت ارشد دولت در استان بوشهر است.

وی افزود: باتوجه به انعقاد تفاهم نامه‌ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح‌های مختلف برای اجرایی شدن این برنامه‌ها همه علاقه‌مندان به توسعه استان بسیج شوند.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمنان برای مشارکت حداقلی از هم اکنون برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حد اکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ماه استفاده شود.

محمدی زاده با تاکید بر فراهم شدن افزایش رضایت مندی مردم در ارایه خدمات و تحقق مطالبات آنان گفت: با تخصیص اعتبار عمرانی باید زمینه سرعت بخشی در تکمیل پروژه ها و افتتاح آنها را فراهم کرد.

وی افزود: استان بوشهر در اجرا طرح نهضت ملی مسکن در کشور رتبه پنجم را کسب کرده که باید با فعال تر شدن طرح های ساخت مسکن رتبه ساخت و رضایت مندی مردم افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر