شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۱۶۸
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دوره توانمندسازی مدیران، معلمان، مربیان مدارس غیر دولتی از اولویت‌های آموزش و پرورش است و هر معلمی باید صلاحیت و شایستگی عمومی، تخصصی و حرفه ای را داشته باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، محمد مهدی ملاکی شنبه ۳۰ اردیبهشت از برگزاری دوره‌های توانمندسازی پرسنل مدارس غیردولتی در تابستان ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های وزارت با دانشگاه فرهنگیان و آخرین نشست صورت گرفته با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، استفاده از ظرفیت اساتید این دانشگاه برای برگزاری دوره توانمند سازی موافقت شد.

ملاکی با اشاره به اینکه در این دوره‌های آموزشی استان را به چهار قطب تقسیم بندی کرده‌ایم، افزود: محل آموزش نیروهای بوشهر، تنگستان ، کاکی، دشتی و دلوار در شهر بوشهر خواهد بود نیروهای بردخون،دیر، کنگان، جم و عسلویه نیز در شهر کنگان این دوره‌ ها را آموزش خواهند دید.

رییس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: محل آموزش نیروهای برازجان، شبانکاره، آبپخش و سعدآباد نیز در شهر برازجان خواهد بود و نیروهای گناوه، دیلم، بندر ریگ نیز در شهر گناوه آموزش‌های لازم را خواهند دید.

وی عنوان کرد: در این کلاس ها علاوه بر استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه فرهنگیان، از اساتید حوزوی نیز بهره خواهیم برد.

ملاکی خاطر نشان کرد: تمام معلمان مدارس غیردولتی باید در دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان شرکت و کارت صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمی را دریافت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر