يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست فوق العاده "هم اندیشی فرهنگی آموزشی " روستای طلحه برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از دیار مهر؛ این نشست به درخواست اولیا دانش آموزان و در خصوص مسئله پیش آمده در رابطه با تعطیلی و تجمیع مدارس برگزار شد.\n\nدر این نشست، جمعی از اولیا ،شورای اسلامی و دهیار طلحه به همراه چند تن از فرهنگیان حضور داشتند و در آن حاضران ضمن بیان دیدگاه ها ی خود به ارائه پیشنهاد جهت برون رفت از این مشکل پرداختند.
کد خبر: ۱۳۹۲۵
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: نشست فوق العاده "هم اندیشی فرهنگی آموزشی " روستای طلحه برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از دیار مهر؛ این نشست به درخواست اولیا دانش آموزان و در خصوص مسئله پیش آمده در رابطه با تعطیلی و تجمیع مدارس برگزار شد.

\n\n

در این نشست، جمعی از اولیا ،شورای اسلامی و دهیار طلحه به همراه چند تن از فرهنگیان حضور داشتند و در آن حاضران ضمن بیان دیدگاه ها ی خود به ارائه پیشنهاد جهت برون رفت از این مشکل پرداختند.

\n\n

در این جلسه ابتدا یکی ازحاضرین به چگونگی دایر کردن این مدارس اشاره کرد و گفت: برای برپایی این مدارس  زحماتی بسیار زیادی کشیده شده و تعطیلی ان باعث ترک تحصیل بعضی از دانش آموزان، خالی شدن روستا و سیل مهاجرت، آوارگی فرزندانمان خواهد شد.

\n\n

تلاش در جهت حفظ و ارتقا مدارس، جلوگیری از تعطیلی مدارس و تجمیع مدارس ،کمک به تسریع روند آموزشی از جمله مصوبات این دیدار بود.

\n\n

\nاز مصوبات دیگر این جلسه می توان به تشکیل کمیته پیگیری تا حصول نتیجه ای متشکل از نمایندگان اولیا و مسئولین اشاره کرد.

\n\n

در پایان و پس از جمع بندی نظرات و پیشنهادات، خروجی این نشست در قالب یک بیانیه صادر و به امضا حاضران رسید.

\n\n

شرکت کنندگان در این نشست ابراز امیدواری کردند مسئولین ضمن مد نظر قرار دادن خواست و اراده آنان، شیوه صحیح را در این خصوص دنبال کنند.

\n\n

متن بیانیه صادر شده در این نشست به شرح زیر است:

\n\n

\nما اولیا دانش آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان های طلحه ضمن تاکید بر حسن همجواری و احترام به نظر و خواست شهر و روستا های همجوار ، با آگاهی کامل از محاسن و معایب خوابگاهای شبانه روزی ، خطرات رفت امد از یکطرف و پیامدهای تعطیلی مدارس برای جامعه از طرف دیگر به شدت مخالفت خود را با تعطیلی مدارس روستای طلحه و تجمیع آنان در مرکز بخش اعلام می داریم.

\n\n

ما اولیا دانش آموزان مدارس طلحه دغدغه مسولین محترم را برای ارتقا تحصیلی دانش آموزان درک می کنیم و پیشنهاد می دهیم تا به جای تعطیلی مدارس که عوارض بسیار جدی در سطح جامعه بوجود می اورد با دایرکردن کلاسهای فوق برنامه برای کمک به دانش آموزان با حضور استادان مجرب و ایجاد امکانات رفاهی (در مرکز بخش) در این زمینه، ورود دانش اموزان را به دانشگاه تسهیل کنند.

\n\n

ما اولیا دانش آموزان مدارس طلحه اعلام می کنیم برای حفظ و ادامه فعالیت مدارس راهنمایی و دبیرستان طلحه حاضر به همکاری های گسترده تر با مسئولین خواهیم بود.

\n\n

ضمنا نخبگان و تحصیل کردگان روستا نیز متعهد می گردند تا تمام تلاش خود را در زمینه ارتقا علمی و آموزشی سطح مدارس به کار گیرند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر