شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۷۱۷
شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی سرعت وزش بادهای شمالی در این استان طی هفته جاری روند افزایش دارد.

به گزاش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با افزایش سرعت وزش باد در ساعت‌هایی از بعدازظهر و عصر روی خشکی و دریا در مناطق مستعد احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی شده سرعت وزش باد در سواحل جنوبی بیشتر از سایر مناطق استان باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعدازظهر وزش باد گاهی گردوخاک و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت، در بعدازظهر گاهی تا ۴۲ و در سواحل جنوبی گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در بعدازظهر ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد ساعت ۱۳:۳۹ و جزر ساعت ۲۱:۴۵ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۴۳ و جم با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر