يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان آقای دکتر علیرضا حاجیونی با پرسنل بخش اداری، نشستی طی یک صبحانه کاری برگزار نمود.\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا حاجیونی هدف از برگزاری صبحانه کاری را مطرح شدن مشکلات هر واحد و تبادل نظر بین پرسنل و بخش مدیریتی اعلام نمود .\n\nوی همچنین اظهار داشت: رابطه مستقیم مدیر و پرسنل و بیان نقطه نظرات طرفین باعث شناسایی مشکلات وهمچنین نقاط قوت خواهد بود .
کد خبر: ۱۴۰۰۵
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان آقای دکتر علیرضا حاجیونی با پرسنل بخش اداری، نشستی طی یک صبحانه کاری برگزار نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر علیرضا حاجیونی هدف از برگزاری صبحانه کاری را مطرح شدن مشکلات هر واحد و تبادل نظر بین پرسنل و بخش مدیریتی اعلام نمود .

\n\n

وی همچنین اظهار داشت: رابطه مستقیم مدیر و پرسنل و بیان نقطه نظرات طرفین باعث شناسایی مشکلات وهمچنین نقاط قوت خواهد بود .

\n\n

دکتر حاجیونی پیشنهاد داد برای ایمنی بهتر پرسنل استفاده از موتورسیکلت برای توزیع نامه های اداری محدود شود و حتی المکان نامه ها به وسیله خودرو توزیع گردد .

\n\n

این مقام مسئول در جواب کم بودن اضافه کاری این واحدها گفت با اجرایی شدن طرح قاصدک در بیمارستان ،درامد و صندوق بعضی از بخشها جدا شده است و توصیه میکنم بعضی از افراد که مشکل دارند در صورت امکان در این بخشها مشغول به کار شوند تا از نظام کارانه ای استفاده کنند.

\n\n

دکتر حاجیونی همچنین اضافه کرد ، ما انتظار داریم ،پرسنل محوریت کار  خود را بر اساس مقدار اضافه کار یا کارانه قرار ندهد و سعی کنیم طور دیگری فکر کنیم و سعی کنیم به خودمان فشار روانی نیاوریم تا روی دیگر کارهایمان و همچنین خانواده تاثیر منفی نداشته باشد. 

\n\n

در ادامه قائم مقام شبکه ، مهندس حسین دلخواه گفت واحدهای کارگزینی و زیر مجموعه آن ( دبیرخانه، بایگانی و ماشین نویسی ) کم حاشیه ترین واحدهای شبکه هستند و وظایفی که بر عهده دارند را به نحو مطلوب انجام میدهند .

\n\n

سپس رئیس امور عمومی ستاد شبکه آقای قیصر ترکزاده گفت : این واحد ها از لحاظ تجهیزات و امکانات در وضعیت مطلوبی هستند .

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر